Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Off-Topics > Technical Support
You last visited: Today at 12:37

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Teamspeak 3 Option gesucht

Discussion on Teamspeak 3 Option gesucht within the Technical Support forum part of the Off-Topics category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 15
Teamspeak 3 Option gesucht

Hey,

Ich suche die Einstellung, wenn man mit der Maus über einen Link fährt, dass der unten links angezeigt wird.

Wenn das theoretisch ein Virus link wäre, der getarnt ist könnte man das so heraus finden ?

Danke...
StylerMailer is offline  
Old 06/25/2017, 18:10   #2

elite*gold: 2590
The Black Market: 140/0/0
Received Thanks: 9,336
Er wird doch schon standardmäßig links unten angezeigt? Oder du kopierst ihn einfach in die Zwischenablage und fügst ihn irgendwo ein.
Ares is offline  
Old 06/25/2017, 20:27   #3

elite*gold: 0
Received Thanks: 15
Quote:
Originally Posted by Ares View Post
Er wird doch schon standardmäßig links unten angezeigt? Oder du kopierst ihn einfach in die Zwischenablage und fügst ihn irgendwo ein.
Ich musste die Werbung unten Links abstellen, durch einen rechtsklick.

Danke trzdem...
StylerMailer is offline  
Reply

Tags
option, teamspeak, teamspeak3, ts3, virus

Similar Threads Similar Threads
SEARCH FIFA TRAINER with 99 OVR option + option BOT ( auto )
10/09/2016 - Fifa - 24 Replies
I search a automatic FIFA TRAINER and a trainer with 99 OVR option
[Teamspeak³]Suche Teamspeak³ Icons
02/22/2013 - Metin2 Private Server - 8 Replies
Heyho Epvp, Ich suche heute jemanden der mir Teamspeak³ Icons (16x16) erstellen kann. Folgende Icons benötige ich: ServerLeiter = - Farbe = Dunkles Rot ServerAdmin = - Farbe = Helleres Rot Techniker = - Farbe = Dunkles Blau Designer = - Farbe = Helleres Blau
Teamspeak - Spectator Delay option?
02/19/2013 - General Gaming Discussion - 1 Replies
Is there a way to delay a Teamspeak/skype whatever voice chat programm conversation to synch with the delay of the spectator mode of many games? I can watch my group of friends but would like to hear them talking in "real time" relative to the on screen action. --------- Gibt es eine Möglichkeit Teamspeak oder andere Sprach chat programme zeitlich nach hinten zu versetzen um sie mit dem Zuschauermodus verscheidener Spiele zu synchronisieren? Meinen Freunden zuzusehen is zwar cool, aber was...
Teamspeak - Spectator Delay option?
01/16/2013 - League of Legends - 0 Replies
Is there a way to delay a Teamspeak/skype whatever voice chat programm conversation to synch with the delay of the spectator mode? I can watch my group of friends but would like to hear them talking in "real time" relative to the on screen action. --------- Gibt es eine Möglichkeit Teamspeak oder andere Sprach chat programme zeitlich nach hinten zu versetzen um sie mit dem Zuschauermodus zu synchronisieren? Meinen Freunden zuzusehen is zwar cool, aber was ich dazu höre tritt dann...
Teamspeak² Coloreditor - Change Teamspeak color
01/10/2011 - Tutorials - 15 Replies
English: You want to change youre Teamspeak Colors ? 1. Download the coloreditior 2. un-rar it to youre Teamspeak foulder and start the Exe 3. choose youre colors 4. save settings and run Teamspeak 5. Have fun with youre Modded Teamspeak ^^

All times are GMT +2. The time now is 12:37.