Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Off-Topics > Technical Support
You last visited: Today at 11:25

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Android Chrome Problem

Discussion on Android Chrome Problem within the Technical Support forum part of the Off-Topics category.

Reply
 
Old   #1
 
strubelz's Avatar
 
elite*gold: 31
Join Date: Jan 2014
Posts: 310
Received Thanks: 55
Android Chrome Problem

Auf meinem gerooteten OnePlus One ist es neuerdings so das wenn ich etwas in Chrome direkt in der Adresszeile google mir nicht mehr wie früher in der Adresszeile mein Suchebegriif, sondern der Link angezeigt wird. Das nervt irgendwie weis jemand wie ich das andern kann?
strubelz is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Selling] Selling Arcane Legends Gold for Android / iOS / PC Chrome
07/18/2014 - Trading - 1 Replies
Hello everyone especially for moderator and admin please give me a permission, i'd like to sell Arcane Legends Gold. I accept Paypal as the payment method and a verified paypal user.
Problem mit Chrome
03/03/2014 - Technical Support - 3 Replies
Hab grad bei ask.fm meine alten Fragen löschen wollen. Da muss ich ja immer auf das "X" klicken und dann öffnet sich so ein Pop-Up, wo man nochmal "Ok" drücken müss. Da konnte ich ein Häkchen bei "diese Seite am Erstellen zusätzlicher Dialoge hindern" machen. Dies hab ich gemacht, nur kann ich jetzt leider die Fragen nicht mehr löschen. Wie kann ich diese Option rückgängig machen?
[B]HTML5 - Spiele - Android,iOS,Windows 8,Chrome Store, Browsergames
12/29/2013 - elite*gold Trading - 22 Replies
Hallo liebe Community, ich biete hier meinen Programmierservice im Bereich HTML 5 an. Ich kann euch spiele direkt für den Browser oder auch für bestimmte "App Stores" Programmieren. Möglichkeiten: HTML 5 Android iOS
[B]HTML5 - Spiele - Android,iOS,Windows 8,Chrome Store, Browsergames
11/13/2013 - elite*gold Trading - 0 Replies
Hallo liebe Community, ich biete hier meinen Programmierservice im Bereich HTML 5 an. Ich kann euch spiele direkt für den Browser oder auch für bestimmte "App Stores" Programmieren. Möglichkeiten: HTML 5 Android iOS



All times are GMT +2. The time now is 11:25.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.