Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Off-Topics > Technical Support
You last visited: Today at 01:25

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[S] Reboot Tool von Windows XP

Discussion on [S] Reboot Tool von Windows XP within the Technical Support forum part of the Off-Topics category.

Reply
 
Old   #1
 
Shadow''s Avatar
 
elite*gold: 16
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,394
Received Thanks: 216
[S] Reboot Tool von Windows XP

Hey,
Also mein Kollege hat sich nen Virus gedownloadet, (alte Version des BKA-Viruses mit 100€ Psc etc.) und jetzt geht direkt nach dem Windows Start halt garnichts mehr ausser dieser White Screen.

Da er & Ich keine Windows XP CD Reboot CD besitzen, wollten wir euch mal fragen ob ihr ein bootfähiges Tool kennt womit wir seinen PC schnell reinigen können - also das Alle Dateien gelöscht sind.

Wir haben schon über eine halbe Stunde lang gegooglt, jedoch zu keinem Ergebnis gefunden.

Lg.
Shadow' is offline  
Old 03/30/2012, 17:29   #2
 
Diablo_'s Avatar
 
elite*gold: 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 9,927
Received Thanks: 4,387
Hi,

wie wäre es mit einer Boot CD von Kaspersky? Die müsstet ihr dann von einem anderen PC brennen, ist ja klar.

Diablo_ is offline  
Old 03/30/2012, 20:26   #3
 
Shadow''s Avatar
 
elite*gold: 16
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,394
Received Thanks: 216
Bekomme es nicht hin mit Kaspersky zu rebooten >.<
Shadow' is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Metin2 Map reboot tool / down macher
09/03/2011 - Metin2 Hacks, Bots, Cheats, Exploits & Macros - 52 Replies
Hallo Com, hier mein neues map reboot tool. #Auf welchen Servern klappt er?# Der Hack wurde zum ersten mal public gemacht deshalb weiß ich nicht auf welchen Servern er geht. Er geht 100% auf Helios2, Valkyriemt2 und Legendmt2. Jede Clientart braucht eine andere Hack version. Hier habe ich der Version und darunter die server die zur Version passen aufgelistet. Der Hack wurde auf diesen Servern nicht
[eSRO] Windows Tool
08/01/2011 - SRO PServer Guides & Releases - 26 Replies
This was requested by someone last night and I haven't had something to do in a long time so I made it for fun. Don't hate the simple coding tools, and I know there are ones kinda like this everywhere, so shhhhhh, mine has source! Game must be open before opening the tool! Has not been tested with multi clients. Download Program: http://sroworld.com/vbnet/eSRO%20Windows%20Hider.e xe Download Source: http://sroworld.com/vbnet/%5bSource%5deSRO%20Windo ws%20Hider.rar Scan: VirusTotal -...
[Tool] Windows SHUTDOWNtimer
01/21/2010 - GW Exploits, Hacks, Bots, Tools & Macros - 1 Replies
Windows SHUTDOWNtimer by einkeks95 Funktion(-en): - Herunterfahren des PC's (in gewünschter Zeit) z.B. wenn man ein Bot in der Nacht ausschalten möchte. VirusTOTAL Ergebniss: Über die Website:VirusTOTAL



All times are GMT +1. The time now is 01:25.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.