Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Steam Trading
You last visited: Today at 20:35

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Suche] Cod: Modern Warfare 2 ( Cod6 )

Discussion on [Suche] Cod: Modern Warfare 2 ( Cod6 ) within the Steam Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2008
Posts: 767
Received Thanks: 173
[Suche] Cod: Modern Warfare 2 ( Cod6 )

Hallo
Ich such nen Cod6 Account ...
Würde 2 x 10€ Psc geben
Kontakt via pn

€: Boa bin ich Smiley süchtig..
dermetinsuchti is offline  
Old 04/07/2010, 21:13   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: -500
Join Date: Mar 2010
Posts: 82
Received Thanks: 2
Warum kommst du nicht MSN?
Alb_Adonis is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
COD6 Modern Warfare 2 Multiplayer Probelm
08/28/2010 - General Gaming Discussion - 20 Replies
Hi Community. Ich hab ein problem beim spielen von COD6 online... ich kann mich zwar ganz normal anmelden und starten, aber wenn ich einem spiel beitrete sucht der ewig nach spielern aber es kommen irgentwie keine... es ist nicht so das keiner das game zocken würde, es ligt daran das es irgent ein problem beim mir gibt ich weiß aber nicht warum der keine spieler findet.... PLEASE HELP Look at this... Schaut euch das an ---> YouTube - COD 6 multiplayer(pl Help Me!!!)
Verkaufe CoD6-Modern Warfare 2
05/30/2010 - Trading - 11 Replies
Hey Leute, ich möchte hier nun mein PS3-Spiel Modern Warfare 2 loswerden, da ich nicht wirklich gefallen daran gefunden habe. Was ich möchte: Variante 1: e*gold Variante 2: PSC
[Biete]COD6 Modern Warfare 2 Steam Accounts + CS:Source + DoD:Source
04/17/2010 - Steam Trading - 9 Replies
Hallo, ich biete hier einen Call of Duty 6 - Modern Warfare (UNCUT + RETAIL) Steam Account an. 1. STEAM-Account Call Of Duty 6 - Modern Warfare 2 + Cunter-Strike: Source + Day Of Defeat: Source SOLD! http://img199.imageshack.us/img199/7035/steamaccou nt1.png Des weiteren biete ich hier noch einen orignalen Uncut Modern Warfare 2 Steam Account mit VAC Bann an, welcher jedoch im Single Player problemlos zu spielen ist.
[Suche] CoD6 Modern Warfare 2 Key!
03/03/2010 - Steam Trading - 5 Replies
Hayho, Suche einen MW2 Key! Zahlung etc. können wir über Pn besprechen Mfg 18caN



All times are GMT +2. The time now is 20:35.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.