Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Steam Trading
You last visited: Today at 00:25

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Steam Account zum Verkauf (Superpreis!)

Discussion on Steam Account zum Verkauf (Superpreis!) within the Steam Trading forum part of the The Black Market category.

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Steam Account zum Verkauf (Superpreis!)

#
WernerBinLaden is offline  
Old 10/26/2022, 14:51   #2 Trade Status: Unverified(?)
Moderator

Icetea's Avatar

elite*gold: 2554
Received Thanks: 1,709
The usage of automated shop systems (e.g. Shoppy / Sellix) or trading discord servers is not allowed until you can show some general trade activity through our TBM system.

TBM 5.2.
Please report this post when you got some general trade activities.
This can be from 7 to 12 trades as it depends on the users who traded with you.
Therefore, you are not allowed to add back the links until a moderator approved them.

Check the following links for explanations about our TBM-System:
Trading Guidelines
The Black Market Rules
The Black Market Glossary

#closed
Icetea is offline  
Closed Thread

Tags
account, csgo, cyberpunk, pubg, steam

Similar Threads Similar Threads
[Selling] DROPBOX PREMIUM ACCOUNT 1 TB 1 JAHR [SUPERPREIS]
04/20/2015 - Trading - 5 Replies
Zum Verkauf steht hier ein DROPBOX PREMIUM ACCOUNT mit 1 TB Speicherplatz .... gültig für 1 Jahr Sie erhalten die Zugangsdaten zum Account innerhalb von 24 Stunden nach erhaltener Paypal Zahlung. Der Account ist leer, kein gecrackter Account oder ähnlicher Mist. Daten können geändert werden! http://i.imgur.com/05bfgmW.png Preis bei Dropbox für 1 Jahr: €99 Mein Preis: €19.99 Paypal
[Selling] *** LPU - Geile Spiele zum Superpreis ***
11/14/2014 - Steam Trading - 2 Replies
Hallo zusammen Hier biete ich Euch eine Liste von Top-Spielen diesen Jahres zu Hammerpreisen! Vielleicht war beim Release das Spiel nicht ausgereift genug oder zu teuer? Dann wird es jetzt Zeit es auszutesten! 7.99€ - WatchDogs Ubishop Voucher (Code der zum Download des Spiels benötigt wird) Watch Dogs Ubishop Voucher - Watch Dogs 11.75€ - The Elder Scrolls Online + 30 Tage Gametime The Elder Scrolls Online + 30 Days Digital Download Key - The Elder Scrolls
EP3 GOLDVERKAUF! SUPERPREIS! ;)
04/12/2012 - Last Chaos Trading - 4 Replies
Yo Community, ich möchte meine 14kkk EP3 Gold los werden.. Kurs ganz einfach! 7kkk = 10€ 14kkk = 20€.. Ich Aktzeptiere nur PSC... Wie wir handeln besprechen wir dann.. Gold kann gerne vor dem Trade gezeigt werden.. Mit MM handel ich auch ;) . MfG StyleeeR'
2 gute accs zum superpreis
10/27/2011 - World of Warcraft Trading - 1 Replies
1. Acc: Schamane lvl 85 Full PvP resto schami 376 gear Pve Verstärker 362 gear Hunter lvl 85 pve gear 354 2. Acc

All times are GMT +1. The time now is 00:25.