[Release] PureSRO original Template [HTML, CSS & JS]
Discussion on [Release] PureSRO original Template [HTML, CSS & JS] within the SRO PServer Guides & Releases forum part of the SRO Private Server category.
[Release]Inprogress-Template (HTML,CSS-Files included) 06/18/2016 - Metin2 PServer Designs, Websites & Scripts - 13 Replies Hi Dudes,
da ich mein altes Projekt derweil nicht weiterführe, sondern an einem Rework arbeite, release ich euch meine alte Inprogress-Page samt Code.
http://puu.sh/pp47q/9fccd175bb.jpg
Eine kleine Animation ist dabei, diese `liest` sozusagen einen Text vor. Sprich Buchstabe für Buchstabe.
Im Anhang ist der gecodete Teil, Code und Design sind natürlich von mir. ;)
[Release] 4Story Offi Template (html, css & images) 07/10/2014 - 4Story - 4 Replies German:
Hey Leute,
ich veröffentliche hier das 4Story Offi Template mit CSS + Html alles was man braucht um damit eine eigene Seite zu erschaffen.
Dabei ist die HTML Datei von folgenden Seiten:
- Shop Startübersicht
- Shop Itemübersicht
- Shop Itemliste
- Startseite (News & Spielerliste)
[Selling] HTML & CSS Template 06/18/2013 - elite*gold Trading - 1 Replies Moin,
Verkaufe hier ein kleines HTML & CSS Template von mir. :D
Ich hatte grade langeweile und dabei ist das halt enstanden.
Screen:
http://i.epvpimg.com/jVsob.png
SK: 300e*g :P
[Release]Basic server website template (HTML/CSS) 10/29/2012 - SRO Private Server - 14 Replies i was planning to make completely functional cms system for private servers but i dont have time to work with this anymore. i am now sharing it to people who wants to use. this is just html/css there is no functionality.i got the css file from my friend with his permissions because i like the color balance. its not ripped or stolen.i just used his css file and i did the whole job.only ripped stuff are silkroad graphics from media.pk2 file, i just extracted them from pk2 and modified for this...
[B] Template.psd > Html [S] PP 06/06/2012 - Trading - 0 Replies Hallu,
Biete euch folgendes an:
- Ihr schickt .psd Datei, wofür ihr alle Rechte habt
-> Ich code euch diese sauber auf W3C Standard runter (Html, Css, Jquery)
- Ihr erhaltet nur das gecodete Design, nicht an ein CMS angepasst
- Ausnahmen: