Hamachi Networks:JSro1 - JSro5 Password:123
Xp,Sp,Drop:50x
Level Cap:90
Mastery Cap:Unlimited
Gear Cap:9D
Weapon Cap:9D
All New Members Get Free 1-4D Sun Weapon Of Choice.
Based on Sea Emulator v1.0.2
Pm [Admin] On Hamachi For A Account.
Just a little note here; if you can setup a server without help, that is fine. However, I closed the main thread since there was just a bunch of spamming and whatnot going on. You can still use this thread to post server information.
How can i change the sea emulator database with OO? 12/29/2010 - SRO Private Server - 10 Replies hi i have a problem i dont know how i can open and change my sea emulator database with open office? when i open it with oo then it load and then nothing come^^
sry for my bad english^^
hi ich habe ein problem wenn ich versuche die db von meinem sea server zu öffnen mit open office läd es und dann wenn´s normal fertig ist hängt es sich auf uns geht aus kennt wer ne lösung?
emulator und database online aber der webserver offline? 09/04/2010 - WoW Private Server - 0 Replies also bei meinem server hab ich das problem das der webserver immer offline ist und die anderen punkte online sind ich denke wegen dem webserver kan ich mich auch nicht in meinen server einloggen kan mir bitte jemand sagen was ich machen muss dammit der webserver auch online geht?
danke schonmal im vorraus