Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Silkroad Online > SRO Private Server
You last visited: Today at 15:28

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Silkroad Launcher - W10 64bit Pro

Discussion on Silkroad Launcher - W10 64bit Pro within the SRO Private Server forum part of the Silkroad Online category.

Reply

Old   #1

ic3b3rg's Avatar

elite*gold: 0
Received Thanks: 21
Unhappy Silkroad Launcher - W10 64bit Pro

Hello guys,

I know that w10 has issues with "old but gold" games, some people somehow pass these incompatibilities, some not. After long searches I still didn't managed to launch any of Silkroad (iSro, SRO-R, V-Sro, other pservers). It comes up as launcher loads, but I've never seen that Start button appear. First time it shows up as screenshot below, second time it's terminated instantly, you can see just a flash of icon at toolbar.

Is there any way to make it work?
EDP tried, DirectX updated fully, windows updated fully, windoes defender knocked out from any working with system, troubleshoot settings doesn't help too.

Just tell me, is there any chance to play it or I just can go back to w7..

Thanks!
ic3b3rg is offline  
Old 04/17/2018, 19:33   #2

Balki97's Avatar

elite*gold: 118
Received Thanks: 115
Add your SRO_Client , Silkroad.exe , Replacer to DEP correctly
Balki97 is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
[S] Freewar Gold w10, Attraktive Accs.
04/29/2023 - Browsergames Trading - 1 Replies
Suche Gold für das Browsergame Freewar in Welt 10 und suche andere Attraktive Accounts in Welt 7 Welt 8 und Welt 11. Bezahlung per Paypal !
[Release] Flash Launcher | Xara Launcher | TCP Launcher
01/22/2016 - Fiesta Online - 16 Replies
Da Xara ja tot ist und sie somit keine Verwendung mehr dafür haben, release ich mal den Source vom Launcher, den Xara verwendet hat. Ob ich das recht dazu habe? Sharing is caring... Bis auf die InjectionLibrary*, welche für das Anti-Cheat genutzt wurde, wurde nichts weiter daran verändert. Selbst die Variablen sind gleich geblieben. Kurze Info was besonders dran ist:
[Suche] Freewar Gold in w10 und w3
07/28/2012 - Browsergames Trading - 0 Replies
Wie gesagt ich suche Freewar Gold in Welt in 10 und Welt 3, bitte angebot mit preisvorstellung schicken :)
die stämme acc w10 ch!
07/22/2011 - Browsergames Trading - 8 Replies
Verkaufe hier meinen die stämme acc auf Ch w10 ! top 30 !er hat über 3 mille punkte undgute lage und alles rand voll mit truppen kleine und große feights können auch gemacht werden afs auch in übermenge vorhanden hier der screen ! bietet eure angebote!! mehr kann ich auf dem screen net zeigen da sonst der acc vll gesperrt wird ! näres und genaueres gibts per pn oder skype ! addy: kimbajoshii Lg HAckMAck
VERKAUFE die stämme acc. CH w10
07/17/2011 - Browsergames - 2 Replies
Verkaufe hier meinen die stämme acc auf Ch w10 ! top 35 !er hat über 3 mille punkte undgute lage und alles rand voll mit truppen kleine und große feights können auch gemacht werden afs auch in übermenge vorhanden hier der screen ! bietet eure angebote!! http://s1.directupload.net/images/110717/sttmdxwl .png mehr kann ich auf dem screen net zeigen da sonst der acc vll gesperrt wird ! näres und genaueres gibts per pn oder skype ! addy: kimbajoshii Lg HAckMAck

All times are GMT +1. The time now is 15:28.