Despite the 'born' thing, I did the following and it did what you want. How? I have no ******* idea. Never did it before.
First I changed the AppointedTeleport but nothing happened then I simply changed the TelPosR,X,Y,Z to the death position once from _Char table and bam. It's respawning to its last death position.
Despite the 'born' thing, I did the following and it did what you want. How? I have no ******* idea. Never did it before.
First I changed the AppointedTeleport but nothing happened then I simply changed the TelPosR,X,Y,Z to the death position once from _Char table and bam. It's respawning to its last death position.
Respawn Bot 02/02/2014 - Metin2 Private Server - 2 Replies Hey suche ienen Respawn bot für p-server hat jmd zufällig ein oder könnte jemand einenn scripeten??
sollt nicht alszu schwer sein für fähige könner ;)
Wäre echt cool :D
SM-Custom Admin Menu, Respawn Problem 12/31/2011 - Counter-Strike - 0 Replies Hallo,
ich habe mir Gestern ein Custom Admin Menu für Sourcemod zusammen gebastellt, aber ich kann in diesem Menü keinen Spieler respawnen, habe leider bis jetzt noch keine Lösung dafür gefunden, wäre für jede Hilfe sehr dankbar.
Hier meine Respawn-Zeile:
"Spieler Respawnen"
{
"cmd" "sm_respawn #1"
"admin" "sm_kick"
"execute" "server"
autosell/storage/respawn problem 04/02/2010 - Ragnarok Online - 2 Replies Guys, I have started to try out OpenKore for botting in IRO Valkyrie Server.
Here's my current problem:
Bot reaches 48% weight limit,
Bot goes to specified NPC to sell or store item,
After selling or storing items, the bot does not return to its "lockmap".
[HELP]ABOUT SA RESPAWN! 11/05/2009 - Soldier Front Philippines - 0 Replies UY HELP NAMAN ABOUT DUN SA RESPAWN!
Una pO nakipAG 1v1 akO dEN akUh unG uNAnG nAMaTay
Then
Di nA pO naGrereSpawN unG chAr kO,.
pAnGaLawa nAG jOiN akO..
Di nA riN pO naGrereSpawN unG chAr kO!!.
Hdw Respawn 04/01/2008 - World of Warcraft - 1 Replies Ist es in allen Instanzen so das nach einem bestimmten Bosskill kein respawn mehr kommt, oder weiss jemand wie es damit in hdw aussieht?
Gruss