Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 00:57

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



AutoIt - ImageSearch

Discussion on AutoIt - ImageSearch within the SRO Private Server forum part of the Silkroad Online category.

Reply
 
Old   #1
 
TheRealHero's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2010
Posts: 387
Received Thanks: 226
AutoIt - ImageSearch

#include <ImageSearch.au3>

$X = 0
$Y = 0

Func Start ()
$Search = _ImageSearch('Weapon.bmp', 0, $x, $y, 0)
if $Search = 1 Then
MouseMove($x, $y,10)
EndIf
EndFunc

Can't make this work >.<...

Got it to work !

#Close
TheRealHero is offline  
Thanks
1 User
Reply


Similar Threads Similar Threads
Autoit Imagesearch Problem
04/22/2013 - AutoIt - 5 Replies
Hallo und zwar wollte ich mir einen Awakebot für flyff schreiben mittels Imagesearch Funktion in Autoit als test wollte ich ihn einfach mal einen ordner zuklicken lassen doch als ich den bot starten wollte kam diese fehlermeldung: http://i.epvpimg.com/F5kXe.jpg mein scypt sieht so aus: #AutoIt3Wrapper_UseX64=n #include<imagesearch.au3> ;hotkeys festlegen
[S] Autoit bot Imagesearch
07/31/2011 - Trading - 0 Replies
Hallo ich suche eine Möglichkeit peer Autoit ein bild auf meinen Bildschirm zu suchen. Sollte Autoit dieses Bild gefunden haben Sollte nach Möglichkeit ein Farbiger Kasten um dieses Bild erscheinen. Hier einmal das Bild ImageShack® - Online Photo and Video Hosting PUSH
Autoit ImageSearch
09/20/2009 - AutoIt - 10 Replies
moin Leuts, hab ein problem mit einem Autoit ImageSearch Bot.Unzwar wenn ich den Bot starten erscheint er für ein bruchteil einer sec unten rechts iner taskleiste(da wo die uhr ist) dann schliest er sich wieder. Warum auch immer. Hier mal der Script HOTKEYSET("{F6}", "Start") HotKeySet("{F5}", "Stop") #include <ImageSearch.au3>



All times are GMT +1. The time now is 00:57.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.