Bumping this, got a problem with sbot. Used latest (1.0.11a) and tried friends working versions (1.0.9), neither is working. Everything seems normal until the bot or I kill a mob, when mob is dead, the game just stops. My character stands there doing nothing, can't chat etc. What is this problem?
As I said , NO bot will ever work on a Vserver , only phbot . The reason is that sbot starts the client for login and it kills the client after everything loaded up . For phbot you dont even have to install to the , thats why it works .
[vServer] Biete 100% anonyme, günstige Windows/Linux vServer 04/01/2013 - Trading - 5 Replies WICHTIG: Es wird nur PayPal/PSC akzeptiert! Alle Preise sind pro MONAT!
Es19's vServer-Verkauf
Hier biete ich euch schnelle vServer/VPS an. Diese müssen monatlich bezahlt werden. Zur Auswahl stehen euch diverse Linux-Distros UND vollständig lizensierte Windows Server! Dazu aber später mehr.
1. Allgemeines
Grundvoraussetzungen:
[vServer] Biete 100% anonyme, günstige Windows/Linux vServer 03/25/2012 - elite*gold Trading - 1 Replies WICHTIG: Es wird nur PayPal/PSC akzeptiert! Alle Preise sind pro MONAT!
Es19's vServer-Verkauf
Hier biete ich euch schnelle vServer/VPS an. Diese müssen monatlich bezahlt werden. Zur Auswahl stehen euch diverse Linux-Distros UND vollständig lizensierte Windows Server! Dazu aber später mehr.
1. Allgemeines
Grundvoraussetzungen: