Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 05:23

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

silkroad database

Discussion on silkroad database within the SRO Private Server forum part of the Silkroad Online category.

Closed Thread

Old 06/18/2011, 09:49   #16

elite*gold: 85
Received Thanks: 12
Quote:
Originally Posted by silkbotter View Post
long time?
you stole my work with dekaron difference and you claimed it to be yours.
and then using login creddentials of users on other servers...

tell me, WHY are you creating so many new elitepvpers accounts? WHAT happened with your account DeathMage, what happened with your account Nightwish10?
you're just a simple scammer!

to everyone, i repeat myself: do NOT play on silkroad diamond **** emulated server!
i'm absolutely serious about this guy!

just ask yourselves why he is creating 100 new epvpers accounts all the time!

i'm out. bye
what happene with my accounts? my nightwish and deathmage was banned well you but is ok was for a long time and
i'm never a scammer difference what not long online and i was very fast out from dekaron scene and i will not here start a new discussion with you i will no trouble here anymore

this is my 3rd account......

ye ye my players like my server and good so no one must playling my server xD

"then using login creddentials of users on other servers..." <<< never .......

also end of discussion back to topic or close well silk say to this database is not Working
Paravibez is offline  
Old 06/18/2011, 11:50   #17

elite*gold: 0
Received Thanks: 435
Quote:
Originally Posted by [B]ase[J]umP View Post
wtf are stored procedures ?
Stored procedures are sql functions for example Procedure 'GetGoldAmountbyID' you start the procedure writed the ID of the Char and it will show you his gold.

BTW someone got the parts from this ?
CraYu is offline  
Old 06/18/2011, 12:59   #18

Received Thanks: 578
Quote:
Originally Posted by Atrox2011 View Post
what happene with my accounts? my nightwish and deathmage was banned well you but is ok was for a long time and
i'm never a scammer difference what not long online and i was very fast out from dekaron scene and i will not here start a new discussion with you i will no trouble here anymore

this is my 3rd account......

ye ye my players like my server and good so no one must playling my server xD

"then using login creddentials of users on other servers..." <<< never .......

also end of discussion back to topic or close well silk say to this database is not Working
Stop lying and yes u are a scammer , silkbotter don't lie for sure about ppl like u and btw nice english
=)))))))))))))))))))
>>Vamp1re<< is offline  
Thanks
2 Users
Old 06/18/2011, 13:40   #19

elite*gold: 85
Received Thanks: 12
Quote:
Originally Posted by >>Vamp1re<< View Post
Stop lying and yes u are a scammer , silkbotter don't lie for sure about ppl like u and btw nice english
=)))))))))))))))))))
i'm a scammer?

where say me where omfg......

is good now and yea i know my english is bad AND????

silk here silk there silk overall -.-

macht doch was ihr wollt echt ey silk kanns nicht lassen die alten geschichten ruhen zu lassen nein der muss imemr wieder anfangen sowas von unmöglich besonders in seinem alter er müsste erwachsen sein und nicht wie ein kind handeln das war mein letztes wort
Paravibez is offline  
Old 06/18/2011, 17:11   #20

Received Thanks: 6
dont full db
juggler_001 is offline  
Old 06/18/2011, 21:00   #21

elite*gold: 20
Received Thanks: 4,729
Quote:
Originally Posted by Atrox2011 View Post
i'm a scammer?

where say me where omfg......

is good now and yea i know my english is bad AND????

silk here silk there silk overall -.-

macht doch was ihr wollt echt ey silk kanns nicht lassen die alten geschichten ruhen zu lassen nein der muss imemr wieder anfangen sowas von unmöglich besonders in seinem alter er müsste erwachsen sein und nicht wie ein kind handeln das war mein letztes wort
nun ja. leute wie du verdienen keinen guten ruf oder respekt. die leute sollten vor dir gewarnt werden. willst du mich reporten, weil ich den usern reine tatsachen auftische? habe ich gelogen? bin ich zu "gemein" zu dir? hast du das nicht verdient?
mache es im richtigen leben, und du wirst gegebenenfalls sogar eine anzeige kassieren. machst du es mit einem falschen, kann es sein, dass einige leute irgendwann einfach mal bei dir vorbei schauen und dich nett mit dir unterhalten wollen.
im job sieht es ähnlich aus. so eine sache führt sofort, ohne drüber nachzudenen zur fristlosen kündigung.
was erwartest du von der community, von mir, oder vom leben allgemein?
so wie du in den wald hinein schreist, so schallt es hinaus.
du hast mich dreist hintergangen und einen haufen arbeit von mir kaputt gemacht.
ich bin ein ehrlicher vertrauenswürdiger mensch, und das wissen sehr viele epvpers user hier. um es leicht auszudrücken, bist du genau das gegenteil.
es hat nichts mit kindisch zu tun, auch nichts mit "verjährten geschichten". lebe damit, dass du ein mensch bist, dem ich keienrlei respekt entgegen bringen werde, und dass ich dich immer, aber auch immer wieder auffliegen lassen werde, und den leuten dein wahres gesicht zeigen werde.
ob es dir gefällt oder nicht. lerne aus deinen fehlern, und höre auf solche aktionen "kindisch" zu nennen. du weißt genau, dass dem nicht so ist.
erst mal an die eigene nase fassen bevor man woanders hinguckt.
lerne endlich mal vernünftig mit menschen umzugehen! und wenn sie dich anmeckern wenn du einfach nichts kannst, obwohl du behauptest du kannst alles, dann hast du 2 möglichkeiten:
1- du verlässt die baustelle;
2- du tust was man dir sagt!
aber du eintscheidest dich lieber für 3 - lügen verbreiten, zugangsdaten ändern, die ganze fertige arbeit klauen, ein neues label drauf zu hauen, und es als deins zu bezeichnen.
mach das mal im real-life bei einer patentierten sache. ich garantiere dir, du wirst deines lebens nicht mehr froh.

nunja, danke für die screenshots.hat mir erspart meine vm rauszukramen und das ding selbst zu importieren. alles weitere kann meinetwegen per PM besprochen werde. aber um ehrlich zu sein, habe ich hier nur die wahrheit erählt, und habe auch keine große lust auf einen weiteren kontakt zu dir.
lebe mit den fehlern die du gemacht hast. das ist schlicht und ergreifend deine schuld dass dein ruf bei mir, und bei vielen usern hier ruiniert ist!
thread kann geclosed werden. hier gibt es nichts mehr zu sehen.
silkbotter is offline  
Closed Thread