Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Silkroad Online > SRO Hacks, Bots, Cheats & Exploits
You last visited: Today at 05:50

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

[For Beginners]Clear Server Files Dumps in 1click

Discussion on [For Beginners]Clear Server Files Dumps in 1click within the SRO Hacks, Bots, Cheats & Exploits forum part of the Silkroad Online category.

Reply

Old   #1
Trade Restricted

Tommy.'s Avatar

elite*gold: 86
Received Thanks: 135
[For Beginners]Clear Server Files Dumps in 1click

Hello elitepvpers community. this theard is for the beginners who are having problem with selecting tons of dumps to clear.
its kinda useless nowadays but there's some people still dont know how to clear it fast.
1. open a 'new text document'
Paste this code there
PHP Code:
@echo off

set DMP_DIR
=dump
set FATAL_Dir
=FatalLog
set REPORT_DIR
=ReportLog

if not exist %DMP_Dir%         mkdir %DMP_Dir%
if 
not exist %FATAL_Dir%     mkdir %FATAL_Dir%
if 
not exist %REPORT_Dir%     mkdir %REPORT_Dir%

if 
exist *.dmp             move /*.dmp             %DMP_Dir% >NUL
if exist *_FatalLog.txt     move /*_FatalLog.txt         %FATAL_Dir% >NUL
if exist ReportLog_*.txt     move /Y ReportLog_*.txt     %Report_Dir% >NUL

rem pause 
Close and save
Change the text name from 'New Text Document.txt'
to ' "ANYTHING".bat ' and move it to the server files folder
Click it whenever its needed it will store and collect the dumps , error files to
"dump" "FatalLog" "ReportLog"
Then you can delete these 3 folders whenever you want
If you didn't find this useful, Other people do
Tommy. is offline  
Old 03/31/2015, 03:42   #2

elite*gold: 0
Received Thanks: 62
good job
Mezo. is offline  
Thanks
1 User
Reply

Similar Threads Similar Threads
Assertauswertung - Files clear
03/13/2014 - Fiesta Online - 15 Replies
Kann jemand was mit folgenden Assertmeldungen anfangen? 20:37:17 : AssertClass::ac_AssertFail : MobDataBox::mdb_Load : Mob number mismatch 20:29:20 : AssertClass::ac_AssertFail : ItemDataBox::idb_MakeSpecialID : Wrong Item Id 20:29:31 : AssertClass::ac_AssertFail : ItemDataBox::idb_MakeSpecialID : Wrong Item Id 20:32:02 : AssertClass::ac_AssertFail : ItemDataBox::idb_MakeSpecialID : Wrong Item Id Möchte gerne die Files clear haben und ne leere ItemList, MapInfo, MobInfo etc. haben....
1click files....
12/26/2009 - Metin2 Private Server - 1 Replies
Kann mir irgendjemand den link dafür schicken ich hab jz 20leute angeschrieben die einfach nicht back schreiben :( Wäre echt nett da ich meinen PC neu formatiert habe :awesome: Mfg
Quests bleiben Chinesisch (ymir files, nicht 1click ^^)
10/20/2009 - Metin2 Private Server - 28 Replies
Heyho. Mein Server ist online, alles funktioniert, Root vorhanden. Mein Problem: Ich habe jetzt viele Quests übersetzt, sehe aber keinen Weg mehr, wozu ich sie weiter übersetzten sollte, denn sobalt ich den Server restarte sind die Quests trotzdem in Chinesisch. Weiß vielleicht irgendwer da draußen, wie ich die Quests in Deutsch kriege? OX-Event soll nähmlich Wöchentlich starten, ohne das hab ich schlechte Chancen, denn die Konkurenz... ^^
proplem mit 1click server
10/04/2009 - Metin2 Private Server - 0 Replies
hi, ich hab ein proplem undzwar: habe ich einen server auf hamachi laufen wenn ich mich mit rain einlogge geht es wunderbar auch die gm codes gehen.. aber wenn sich mein freund einloggen will komtm er nur bis charauswahl nach dem auswählen bekommt er kik ... vorher ging es schonmal und er war auf der map.. bitte helft mir :P
MySQL Datenbank [1Click Files]
10/03/2009 - Metin2 Private Server - 2 Replies
Könnte jemand mit FileZilla auf sein Server connecten und folgenden Ordner schicken? MySQL Der Ordner befindet sich in var/db/ Als gegen leistung könnte ich ein Admin Panel oder Regi Seite springen lassen :rolleyes:

All times are GMT +1. The time now is 05:53.