Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Shaiya
You last visited: Today at 22:20

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Problem with an NPC

Discussion on Problem with an NPC within the Shaiya forum part of the MMORPGs category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Problem with an NPC

I have a problem with an NPC on my server ... It's the rank NPC ... By redeeming the rank it gives me more points and I can claim the points several times

aeros031 is offline  
Reply

« Boss infinite spawning error | SpamBot? »

Similar Threads
Npc.purge Problem mehrere NPC,s verschwinden lassen
05/23/2013 - Metin2 Private Server - 5 Replies
Jeder kennt ihn den Befehl npc.purge() und der NPC ist weg. Zubeachten ist das ich diesen Befehl nicht in einem Dungon anwenden will sondern auf einer normalen Map sozusagen. Das Problem beim npc.purge ist das immer nur der Mob verschwindet der per when 30133.chat. angesprochen wird. Egal wie ich das schreibe, oder Variablen da dran hänge es klappt einfach nicht. bestimmte (mehrere) NPC wegzuschicken. Was mache ich falsch oder kann man den Befehl npc.purge eventuell kombinieren?
[Help]Problem with NPC (don't see new NPC) and privateshop...
08/28/2010 - Metin2 Private Server - 0 Replies
Hello everybody ! First, excuse me for not talking german. So i have a huge problem on my server with the NPCs... First of all, i can't see the private shop (ID 30 000) and i wanted to do a quest which will change the appearance of the player when he'll make a shop In Game. So where's is the problem ? Because i can see the files privateshop in the NPC2.eix and NPC2.epk... Then, it's the same kind of problem when i try to add the new NPCs that we can find on this forum (NPCs like...
The CoEmu V2 NPC Thread - POST all of your already made NPC's here, and grow
07/13/2009 - CO2 Private Server - 16 Replies
Post all of your NPC's here.... for CoEmu
Other NPC-List/Andere NPC-Liste
08/10/2006 - Ragnarok Online PServer Hosting - 2 Replies
Santa Suit Broadcaster Buffer Change Size DisguiserDonation-NPC DreamStation Event-NPC Evento de Páscoa GM-Guild-Flag GM-NPC
Npc VS Npc
01/05/2006 - WoW Private Server - 5 Replies
Hi @ll, hätte da mal ne Frage und hoffe darauf das mir dabei jemand helfen kann (oder zumindest sagen kann obs Möglich ist)...: Habe momentan einen Server am laufen auf Version 1.8.0 und arbeite mit paar Freunden daran ein Video zu machen. In diesem Video wollen wir aber auch gerne einige größere Kämpfe zeigen und zwar mit Hilfe von Npc's. Wenn ich aber nun eine zB Stormwind-Wache neber eine Orgrimmar-Wache stelle passiert nix, obwohl diese sicherlich verfeindet sind. Kann ich also die...

All times are GMT +2. The time now is 22:20.