Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Shaiya > Shaiya Private Server
You last visited: Today at 20:10

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

name already in use

Discussion on name already in use within the Shaiya Private Server forum part of the Shaiya category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 1
name already in use

Deutsch:
Hallo Jungs,
Ich habe denn server nach der Anleitung erstellt Mein System ist Windows Web Server 2008 Alles Alles Klappte auch.
1.)
Konnte über SQL Server Management Studio Express keinen Benutzer mit denn Namen: Shaiya Pass:shaiya123 Erstellen da es nicht der sicherheit stimmte also habe ich alles geändert und Leuft alles Grün im Server

Habe mir nichts bei gedach also Starte ich denn clienten game.exe Bearbeitet Loge mich mit denn Admin Acc ein Komme auch drauf kann alles machen Mache einen neuen Char Geht nicht weil Der Name Schon Vergeben ist Aber das kann ja net sein Habe gegoogelt habe alles versuch hat aber nichts gebracht
Hoffe mir kann einer helfen

English:
Hello Jungs,
I have provided then server after the instructions my system is Windows web server in 2008 of all all folding also.
1.)
If management could do about server SQL studio express train no user with then name: Shaiya Pass:shaiya123 construction there it sicherheit was not right I have changed everything and Leuft all green in the server

Have to me nothing with gedach starts I then clienten game.exe worked on box me with then Admin Acc a coming also on it everything can do, however, structure a new Char Going because the name Already awarded is not this can net his Having gegoogelt everything has try nothing has however brought
Hope one can help me

Uploaded with

Uploaded with
vampie is offline  
Old 04/24/2010, 23:01   #2

Received Thanks: 21
schreib am besten mal auf deutsch was du willst

ich verstehs ned so ganz =) der uebersetzer von abacho is ziemlich schrott
Schwap is offline  
Old 04/25/2010, 00:07   #3

Received Thanks: 1
Also ich habe alles gemacht wie in der anleitung beschrieben wurde wie man auf denn bild sehen kann ist alles ok kann auch einen acc erstellen alles nur leider kann ich keinen char erstellen der sagt mir name schon vergeben oder so kann ja nicht sein da noch keiner drauf ist
vampie is offline  
Old 04/25/2010, 14:31   #4

nephren's Avatar

elite*gold: 92
Received Thanks: 975
Das Problem hatte ich auch. Und ich hab ewig nach der Lösung gesucht .. Installier mal MSSQL US dann sollte es behoben sein

(SQL 2005 Express)

(SQL 2008 180 Tage testversion)
nephren is offline  
Thanks
1 User
Reply

All times are GMT +1. The time now is 20:11.