Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Shaiya > Shaiya Private Server
You last visited: Today at 00:28

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

EFT>BMP converter

Discussion on EFT>BMP converter within the Shaiya Private Server forum part of the Shaiya category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
EFT>BMP converter

I was wondering if there was a EFT to BMP converter tool?

Thanks in advance
unvmeh is offline  
Old 07/22/2012, 22:20   #2

.Shaco.'s Avatar

elite*gold: 0
Received Thanks: 295
Use HxD editor.
.Shaco. is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
[Converter] Free Music Converter
07/19/2010 - Music - 1 Replies
Moin, ich hab für euch mal einen kleinen Musik Converter gemacht! Mit dem Converter könnt ihr die standart files convetieren, wie *.mp3 , *.wav , *.wma und noch mehr! hier ein pic: http://i30.tinypic.com/dy9mqe.png
Ani Converter
04/09/2009 - Flyff Hacks, Bots, Cheats, Exploits & Macros - 22 Replies
Hi , 1. Ich bin ziemlich neu hier So ich möchte euch den Ani Converter aus ragezone vorstellen. Er Convertet die .ani dateien zu .gif dateien, somit könnt ihr mit verschiedenen Programmen die gif öffnen und bearbeiten. Am Ende nurnoch Zurück Converten und fertig. How to Use Ok als erstes sucht ihr euch eine .ani Datei die ihr ändern wollt.
wpe pro converter
12/24/2008 - WoW PServer Exploits, Hacks & Tools - 3 Replies
hy liebe epvpler ich würde gerne euch diesen wpe converter vorstellen(ist nicht von mir)ihr tipp einfach die id des gewünschten spell's ein und er berechnet euch die wpe nummer naja viel spaß damit und einen guten rutsch in neue jahr falls er nach pw fragt es ist: c h e a t - f o r u m . eu nur die spaces weg machen credits go to c h e a t - f o r u m . eu
Looking for SPR converter
11/11/2008 - RF Online - 5 Replies
I've seen posts around and about regarding SPR2DSS. I however can't find any damn link or place to get the thing. If anyone could enlighten me, I'd appreciate it. Thanks.

All times are GMT +1. The time now is 00:28.