Nerus heeft ontzettend veel moeite met inloggen, crasht 5/10x op een dag op de het inloggedeelte en hangt rustig een kwartier tot half uur.
Ja sinds laatste sf update zijn er ziek veel flashcrashes (Dan zie je dus alleen die achtergrond op de map) en normaal wacht die 15min, ik heb een extra check toegevoegd om de 2 min hiervoor.
-------
Changelog 14-12-2017 10:54PM (Current state: Deployed):
- Added a check if map is loaded properly, should fix it just "hanging" for 15min after flashcrash.
Download whole folder here: Download .exe only here:
A screenshot like this, if anything is shown would be appreciated, if it doesnt show anything, try extracting it on a folder named "Nerus" on ur desktop, then add that folder to ur Anti-virus' exclusions, and overwrite the files when we update.
Hangt vast als hij aan het reloggen is, logt in op de zeekaart maar laadt niks.
Ik heb meer info nodig tbh.. Heb zelf 3 draaien zonder problemen namelijk.
Heb je de window minimized? Zo ja, heb je daarvoor de window gemaximized? Zo ja, hij maakt het venster een beetje groter net voor de relog zodat de browser window opnieuw word weergegeven omdat deze bij het minimaliseren verkleint word naar 0, dus voor je hem minimized, altijd zorgen dat die niet maximized is, anders kan die hem niet vergroten, wat belangrijk is om de map te laden
Is dat niet het geval, check je interwebs, iets is gaande waar wij dan niks aan kunnen doen
Ik heb meer info nodig tbh.. Heb zelf 3 draaien zonder problemen namelijk.
Heb je de window minimized? Zo ja, heb je daarvoor de window gemaximized? Zo ja, hij maakt het venster een beetje groter net voor de relog zodat de browser window opnieuw word weergegeven omdat deze bij het minimaliseren verkleint word naar 0, dus voor je hem minimized, altijd zorgen dat die niet maximized is, anders kan die hem niet vergroten, wat belangrijk is om de map te laden
Is dat niet het geval, check je interwebs, iets is gaande waar wij dan niks aan kunnen doen
Heb hem altijd maximized draaien, sinds kort heeft hij het ook moeilijk met repspam, voorheen finishde hij een Revenge zo ongeveer met maximaal hp(op z'n laagst hield ik 400k hp over) maar sinds een aantal dagen houd ik niet meer dan 200K hp over. Misschien dat jij het probleem niet merkt omdat jij op een andere server speelt(Mega America hier) Ik merk zo nu en dan zware laggspikes als ik zelf speel(750-3000ms delay) Waarom reloggt Nerus? Is dit omdat hij elke keer freezed op de zeekaart of omdat hij verbinding verliest? Het lijkt mij dat hij de verbinding behoudt aangezien ik voordat Bigpoint een bug veroorzaakte die voor massa crashes zorgde urenlang zonder een "vastloper op login" kon rondvaren.
Heb hem altijd maximized draaien, sinds kort heeft hij het ook moeilijk met repspam, voorheen finishde hij een Revenge zo ongeveer met maximaal hp(op z'n laagst hield ik 400k hp over) maar sinds een aantal dagen houd ik niet meer dan 200K hp over. Misschien dat jij het probleem niet merkt omdat jij op een andere server speelt(Mega America hier) Ik merk zo nu en dan zware laggspikes als ik zelf speel(750-3000ms delay) Waarom reloggt Nerus? Is dit omdat hij elke keer freezed op de zeekaart of omdat hij verbinding verliest? Het lijkt mij dat hij de verbinding behoudt aangezien ik voordat Bigpoint een bug veroorzaakte die voor massa crashes zorgde urenlang zonder een "vastloper op login" kon rondvaren.
Ja bij connection lost word het als uitgelogd gezien, dus dan reconnect hij indd.. En ik heb geen idee wat BP gedaan heeft laatste update, maar servers laggen en je hebt vet vaak flashcrash, ik bot btw op ms2 en ms5.
En dat die moeite heeft met repspam met 750-3000ms delay is logisch, de repspam is specifiek getimed op 2.6s zodat die zowel met doems/admis & firestorms proper werkt..
[RELEASE] LEISLERS HACK v1.0 PUBLIC [RELEASE] 07/08/2008 - WarRock Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 3 Replies OUTDATED/DETECTED
Hab mal nen Hack von mir Gemacht
Screen
http://www.abload.de/img/hackerhacker567.jpg
DOWNLOAD :
[Release]Quick tools v2[Release] 04/01/2008 - MapleStory - 1 Replies Newest version is out and ready for action!
Updates:
~ Completely coded in vb6!
New Pic:
http://img257.imageshack.us/img257/3329/newhr0.jpg
NOTE: You need microsoft frame network to run this, im not really positive where to get it...sorry :P. Just google it and you should be able to find the download.