Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 20:59

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

[ASK] Beta Speed

Discussion on [ASK] Beta Speed within the Seafight forum part of the Browsergames category.

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 1
[ASK] Beta Speed

I know im supposed to use the seafight talk section but nobody is answering in there. does anybody mind telling me how to do it? thanks for putting up with my questions :P
worldwarQ is offline  
Old 02/15/2015, 01:36   #2

Received Thanks: 6
when ya find out let me know
TheMinion is offline  
Old 02/15/2015, 01:39   #3

Received Thanks: 459
Do you really need to open a new thread, every single day about BS?
SeafightSellShip's is offline  
Old 02/15/2015, 01:41   #4

Received Thanks: 1
Quote:
Originally Posted by SeafightSellShip's View Post
Do you really need to open a new thread, every single day about BS?
i dont open new bs threads everyday. if i did that i would have over 500 posts with my how long ago my join date was. sorry if im trying to learn new things. besides, you dont even have to read my threads if you dont want to
worldwarQ is offline  
Old 02/15/2015, 17:34   #5

elite*gold: 6300
The Black Market: 244/0/0
Received Thanks: 8,189

#closed
Requi is offline  
Closed Thread

Similar Threads Similar Threads
[ASK]Speed on Beta server?
02/14/2015 - Seafight - 4 Replies
Hé EpVp, I play since two days ago open beta... but i see a lot of people that going so fast.. it seems like they got a speed of 2000.... but how the... do they that? It's a bug or cheat?
Speed-Wars [BETA]
01/23/2015 - Browsergames - 2 Replies
Hallo und frohes lesen :) Vor einigen Monaten habe ich es mir zur Aufgabe gemacht endlich wieder einen deutschen Staemme P-Server zu veröffentlichen. Das System befindet sich noch im Aufbau, einiges muss vor der Veröffentlichung noch erledigt werden. Das Rundensystem mit Endlosrunden und automatischen SDS Runden, sowie Belohnungsscript funktionieren bereits einwandfrei. Das Grundsystem, sprich Angriffssystem und Bausystem funktionieren zuverlässig und bugfrei!
[SPEED] Mobile System [BETA]
10/29/2013 - Browsergames - 14 Replies
Sehr geehrte Spieler, heute wurde unser neues Mobile System auf Welt Endlos eingesetzt! Mobile Geräte (smartphones sowie Tablets) werden direkt zum neuen System weitergeleitet! Dies ist eine BETA!
Just4Story Beta - Speed und Unbesiegbarkeit
01/15/2013 - 4Story Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 7 Replies
Guten Abend Community, ich habe hier ein kleines Tool mit folgenden Funktionen: -Speedhack 16230 - 17000 -Unbesiegbarkeit/Invincibility Die Pointer sind so ziemlich das einzige, auf das ich meine "Credits" geben könnte und hoffentlich funktionieren sie auch, das Programm benötigt die beiden Bibliotheken "BlackMagic.dll" und "Fasmdll_managed.dll", um zu funktionieren und baut auf diesen auf; diese sind nicht von mir erstellt worden, aber frei zugänglich.

All times are GMT +2. The time now is 20:59.