Yeah so i have been banned. This is asked all the time but anyone have a glitch or bug, hack. please post it it would be greatly appreciated. I will repay you how ever i can.
It sucks i spend way to much money on this game and used seabot once for couple hours. Now i lose everything i bought yesterday. Seafight locked the Forum and locked email. This sucks. Well no more money from me on any of my accounts.
Hey. I know a lot of people get ban with the seabot, included me. ;s
I don't know for sure, but my perception is that "there is almost nobody that get ban for other bots. Is this right?
unban 08/18/2013 - League of Legends - 2 Replies so like 5 months ago,i got permabanned my tribunal,does someone know any way to get unbanned?if i get unbanned,i will give you euw acc silver 50+champs
i have unban bug 12/05/2012 - Seafight - 9 Replies who want to have tis bug i traste it, i want cristal/elite ammo(no shapenls)/mojo/design/gold
die wollen tis bug i schmecken haben, möchte ich crystal / elite Munition (keine Shapes) / mojo / design / gold
i can speak spanish and english some portuges who want speak me german trasnslate into english
ich spreche Spanisch und Englisch Einige portugiesische, die nicht sprechen können mir Deutsch Übersetzung in Englisch
Unban in CA EU !? 08/20/2012 - Combat Arms - 1 Replies Hey wurde leider in CA gebannt.Und dann noch IP bann http://www.elitepvpers.com/forum/images/smilies/fa cepalm.gif Naja wollte jetzt mal fragen ob jemand weiß wie ich mich entbannen kann (Nicht Acc).Möchte lediglich nur wieder CA spielen.
Was ich schon versucht habe:
TMAC Changer (Mac ändern)
IP ändern über cmd.
Über Proxy
Und restart vom Router.
Hat noch jmd Ideen was man machen könnte!?
MH 3 Unban 07/16/2011 - General Coding - 1 Replies Ich weiß nicht ob es hier reingehört, wenn nicht bitte um verzeihung und verschiebt bitte..
Also, ich suche schon seid 4 tagen nach einen MH3 (Monster Hunter Tri) Unban CheatCode. Ich habe einen 14Tage Bann wegen Modifizierten Daten erhalten und würde gerne wieder Online gehen können, kann mir bitte einer helfen?
Wer den Code hat, würde ich mich freunen wenn er ihn hier oder per PN posten würde.
ps: oder in skype adden und mir da schicken :/
haw can I Unban myself ??? 02/24/2010 - RF Online - 5 Replies and i get forum ban and game haw can unban then?