Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Shooter > S4 League
You last visited: Today at 08:19

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Mouse problem

Discussion on Mouse problem within the S4 League forum part of the Shooter category.

Reply
 
Old   #1
 
atifxd's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2011
Posts: 437
Received Thanks: 235
Mouse problem

Hey,

Anyone know how to fix this problem? I can't swap weapons with my mouse wheel ( but she is working fine in browser for exemple ). I set wheelup and wheeldown for previous weap and next weapons in settings but nothing ( it was set like this before and even if i press the wheel, s4 doesnt recognize it ).
atifxd is offline  
Old 12/10/2016, 18:04   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2015
Posts: 76
Received Thanks: 6
can u change weps with 1 , 2 , 3 if u can go change ur mouse , If u cant its a bug
sohaibh is offline  
Old 12/10/2016, 23:15   #3
 
Raptail's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2015
Posts: 115
Received Thanks: 18
Did you change the **** ingame ? If yes just reset your settings should work then :O
Raptail is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Ghost Mouse 3 Problem
02/06/2012 - Technical Support - 1 Replies
Servus Leute ich habe Ghost mouse 3 um meine Mause aufzeichnen zu lassen. Doch irgendwie schaffe ich es nicht das in einer endlosschleife laufen zu lassen. Bei mir spielt es immer nur 1x ab.
USB Mouse Problem
01/05/2012 - Technical Support - 6 Replies
Hi Leute. Ich habe mir heute dir Cyborg R.A.T. 7 gekauft als ich sie in den USB Port angeschlossen habe ging ja noch alles ich konnte sie bewegen usw. Aber beim treiber instalieren wurde sie nicht erkannt sie wird nierentswo erkannt ich kann mit ihr klicken sie bewegen nimmt der PC alles an aber treiber instalieren geht nicht.. Hilfe währe sehr nett ;) MFG
mouse problem :S
12/10/2011 - Main - 5 Replies
hallo epvpers com, ich habe ein problem,undzwar folgendes:Meine linke Maustaste macht ab und an einen Doppelklick obwohl ich nur 1mal drücke,das behindert mich manchmal beim spielen und ich habe nachteile dadurch.Muss ich irgendetwas bei den Einstellungen ändern(wenn ja:wo?) oder ist etwas kaputt an meiner Maus.Meine Maus ist per Kabel an meinem Pc angebracht. Danke an alle antworten. grüße leagueoflolz
VB Problem (Mouse Recorder)
10/10/2011 - .NET Languages - 2 Replies
Hallo Community! Ich bin en Frischling was VB angeht und versuche nun einen Autoclicker zu programmieren. Dieser soll natürlich das Mouse-Movement, die Klicks aufzeichnen und zusätzlich die Funktionen haben einen Delay zwischen den Loops zu setzen. Leider habe ich irgendwie derzeit ein Brett vorm Kopf und mein Loop will einfach nicht so wie ich es möchte und läuft UNENDLICH. Freue mich also über jede Art von Tips die mir helfen ! Private Sub Timer2_Tick(ByVal sender As...
Problem with mouse.drv
12/09/2010 - 9Dragons - 2 Replies
Hello elitepvpers, I believe i have a little problem with mouse.drv,when i press f11,ingame it presses enter then CLAN chat appears then keep doing 345345345... Did i miss something or should i set up some specific resolution? I really would appreciate if someone could help me. Thank you :D



All times are GMT +2. The time now is 08:19.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.