Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Shooter > S4 League > S4 League Hacks, Bots, Cheats & Exploits
You last visited: Today at 15:59

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Dumped lua gObjects, functions, etc

Discussion on Dumped lua gObjects, functions, etc within the S4 League Hacks, Bots, Cheats & Exploits forum part of the S4 League category.

Reply

Old   #1

cracksuxer200's Avatar

elite*gold: 18
Received Thanks: 75
Dumped lua gObjects, functions, etc

Hello, you might find this insteresting, or not.

There is 1 folder and 2 text files:
- the folder contains dumped lua byte codes from all functions I could find, many are missing. You can use a LUA decoder to see its content.
- both text files are self explanatory.

Globals preview

Decoded LUA func preview
Attached Images
File Type: png globals.png (107.6 KB, 208 views)
File Type: png decoded_lua.png (109.6 KB, 206 views)
Attached Files
File Type: rar dumps.rar (534.8 KB, 31 views)
cracksuxer200 is offline  
Thanks
2 Users
Reply

Similar Threads Similar Threads
All Quest Functions Over 670 functions
06/08/2013 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 21 Replies
Gretings this is very simple tut ther is all organized quest functions based on last pub rev 2089 If you know some quest functions is not ther let me know "if valid function of corse" addimage addmapsignal add_bgm_info
Selbsterstelle GObjects verschwinden, wenn man zuweit weg ist
09/02/2012 - WoW Private Server - 0 Replies
Hallo, ich hab in der gameobject_template ein neues Object definiert. Das ist der Code. Ich kann den Turm wohl setzten und er steht auch da, betretten usw geht auch. Nur wenn ich ein Stück davon weg gehe verschwindet er einfach. Sobald ich wieder etwas hingehe steht er wieder da. Mit schon vorhandenen Objecten passiert das nicht. Wie genau kann ich die Sichtweise ändern, damit man ihn auch aus der Ferne sehen kann? Edit: Hab mal einen schon vorhandenen Turm aus der...
[s]WoW Gobjects ID List 4.1
07/18/2012 - WoW Private Server - 0 Replies
Hallo Leute. Ich suche eine Gobjec List für den Patch 4.1. Ich hoffe ihr könnt mir helfen ! MfG pushit
[Frage] Gobjects in Npcquesten einbinden
08/11/2010 - WoW Private Server - 5 Replies
Hallo Leute... Nachdem ich nun etwas in der Db rumgebastelt habe und mich auch recht gut zurecht finde, bin ich auf eine Sache gestoßen die mich ein wenig stört. Aber vielleicht könnt ihr mir ja helfen. Zum Thema: Ich habe auf vereinzelten Projekten schon gesehen das Türen, Truhen und ähnliches via Questen geöffnet werden können die man von einem Npc erhält, nur finde ich nirgends die richtigen Tabellen um genau den Effekt zu erzielen... Hat von euch jemand eine Ahnung wie das läuft?...

All times are GMT +1. The time now is 15:59.