Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Rust > Rust Server Advertising
You last visited: Today at 08:49

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



X5 Beginner Semi Vanilla

Discussion on X5 Beginner Semi Vanilla within the Rust Server Advertising forum part of the Rust category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2018
Posts: 1
Received Thanks: 0
Thumbs up X5 Beginner Semi Vanilla

Hello & Welcome to X5 SEMI VANILLA!
Discord Channel :
******************************************
NO KIT OR TP
************************************************** ******
(WIPED on 3rd AUGUST )
Here is Our Server Description and Rules
----------------------------------------------------
*Beginners all are Welcome
(PVP) Kill or get killed
*No building LIMIT
*Smelting Speed X5
*Our Server AntiHack Highly Activated
*It'sEvery Monthly Force wipe nX5 Gather Resources
*InstantCraft
Quick Join us now & Enjoy this Server!
We are very Welcome you!!
Chakeechakee is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Trading] VK x5 s4 accs S4/Semi/Semi/semi/ama
08/05/2016 - S4 League Trading - 1 Replies
VK x5 s4 accs S4/Semi/Semi/semi/ama alle nice hier screens :Bilder hochladen kostenlos | img4web.com skype aslanmu2728 bei interressen adden suche cs.go accs/skins will aufhören also würde ich auch nich scammen
[Selling] Account's Semi-Pro und Beginner
10/12/2015 - S4 League Trading - 2 Replies
Nr.1 Yo, Ich verkaufe meinen neu erstellten Beginner Account! Da ich mit sehr viel Luck sehr viele Sachen bekommen habe. Entschied ich mich den Account verkaufen.. Name = / AeriaPoints = 0 Pen= 4,170
Vanilla Shine - Semi Vanilla
09/10/2014 - Minecraft Server Advertising - 5 Replies
Vanilla Shine Herzlich willkommen bei der Servervorstellung von Vanilla Shine. Unser Server bietet dir absolutes Survival Feeling ohne jegliche störenden Plugins. Nur wenige Plugins wie AuthMe, PermissionsEx und Essentials haben wir installiert, da wir das für richtig halten. Viel zu unserem Server gibt es nicht zu sagen, da er ja wie beschrieben im Survivalmodus ist. Ihr könnt bauen wo ihr wollt und pvp betreiben.
Beginner sucht Beginner
04/04/2014 - Starcraft 2 - 7 Replies
Moinmoin, Suche einen "Beginner", d.H erstmal gegen K.I üben, wenn man das nachher dann abgehakt hat, vllt mal gegen echte Spieler. Zu mir: 17 Jahre alt, Headset vorhanden, im Moment viel Zeit. Zu euch: Mindestens über 18 und Stimmlich bitte weit über 18... Headset solltet ihr ein Funktionstüchtiges haben, zum quatschen und absprechen. Könnt mich ja mal in Steam adden, oder eine PM an mich, dann gebe ich euch Battle.net ID und Code Steam ID: DLIKP, habe ein Engelsbild



All times are GMT +2. The time now is 08:49.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.