Register for your free account! | Forgot your password?
Rust Cheats

You last visited: Today at 16:22

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Iron Oxide

Discussion on Iron Oxide within the Rust Server Advertising forum part of the Rust category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Iron Oxide

Tired of admin abuse in Rust? So are we, after being kicked from multiple servers for calling out some very rude admin behavior our merry band of men decided to take it upon ourselves to create our own server where we could guarantee that no one would ever find themselves being mistreated by the very admins supposedly protecting them from such behavior. We have hosted servers for other games in the past, but for us rust is a new one. The server hasn't been up long however we would like to see some more people added to our community.

As the owner, i personally guarantee that you will not be offended, greifed, or mistreated in any way by my admins. So please join us on Iron Oxide!

Server Name: Iron Oxide
IP: 66.55.154.156
PORT: 28036
Macledicious is offline  
Reply

Tags
admin abuse, iron oxide, oxide, rust, server

Similar Threads Similar Threads
[DE/EU][Primeval][PvP][Oxide/L.E.S/Hc/Hd/Ad+2][Wipe05.06.14]
06/05/2014 - Rust Server Advertising - 0 Replies
Hey Rustlers, ein neuer Server im Lande ;) Modifications - L.E.S Skillsystem - Auto Door Clooser / Doorshare - Leaderboard - Kits - Votes - FPS Toggle - Arrow Recovery
Rust essentials oder Oxide?
05/30/2014 - Rust - 5 Replies
Hallo liebe Community, Ich moechte gerne einen pvp server erstellen aber kann mich immer noch nicht entscheiden welche Version ich benutzen soll. In frage stehen rust essentials und oxide? Koennte mir jemand da etwas empfehlen und warum. Natuerlich gehen anderen mods auch aber ich glaube die sind nicht so toll. MFG
[EU] RustBusters PvP|Sleepers|NoDecay|Oxide [Wiped 16.02]
02/24/2014 - Rust Server Advertising - 0 Replies
Seid gegrüßt liebe Mitruster, wir haben uns vor Kurzem den Traum eines eigenen Servers verwirklicht. Was uns jetzt noch fehlt, sind viele aktive Mitspieler! Der Loot-Table wurde angepasst, da wir es reizvoller finden, wenn man nicht bereits nach ein paar Spielstunden mit kompletter Kevlar Ausrüstung und einer M4 durch die Gegend läuft. Ihr könnt euch wunderbare Schlösser oder einsame Berghütten aufbauen, ohne dass es nach zwei Tagen ohne Login bereits zerfällt. (kein decay) Sobald mehr...
[AUT] [HcC] Newbie Server/ Oxide / Starter Kits and much More
02/06/2014 - Rust Server Advertising - 0 Replies
Newbie Server/ Oxide / Starter Kits and much More Österreichischer Rust Server mit vielen Oxide Addons! Unsere Server IP lautet(gebt in der Konsole einfach net.connect + IP ein): 134.255.235.169:12040 Unsere TS3 Server IP: 85.131.145.170:9910 Ihr könnt gerne alle auf den TS3 Server joinen, wir machen euch gerne einen eigenen Passwort geschützten Channel für euer Team! Was können wir euch bieten?

All times are GMT +2. The time now is 16:24.