RsBot Outdated!!! 05/29/2010 - Runescape - 23 Replies Hallo ,
Der Rsbot ist veraltet glaub ich denn als ich ihn starten wollte kam das :
English : Hi,
The RSBOT is outdated, I think because when I tried to start it came:
http://img412.imageshack.us/img412/3113/errortcj. jpg