Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Runescape
You last visited: Today at 18:46

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

[ENG/German] RuneScape Flex Bot.

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
[ENG/German] RuneScape Flex Bot.

German:
Hallo, ich habe nur eine einfache flex bot für runescape gemacht, habe ich es 2011.06.30 @ 08.52, und ich wollte ihn privat zu halten, aber ich beschloss, es wäre gut, um mit dem Forum teilen,
Außerdem hat es anti-Verbot it [bewegt sich Ihre Maus und nimmt Pausen so Mods, die Ihr Kunde keine sehen Sie das Bewegen der Maus non-stop stundenlang zuschauen, dauert es bricht alle 30 Minuten für 10 Minuten fährt dann fort.

Auch, wenn Sie kein Vertrauen in mich dann nicht herunterladen, ich bin einfach nur versuchen, das Forum für runescape botting aufgrund der Tatsache, Mein Haupt-Account wurde für botting wieder in den Tag, wenn ich tat MageBot verboten zu helfen.

Virus Scan an der Unterseite.

English:
Hello, I've just made a simple flex bot for runescape, i made it 6/30/2011 @ 8.52AM, and i was going to keep it private but i decided it'd be good to share with the forum,
Also, It has anti-ban on it [moves your mouse and takes breaks so mods who watch your client dont see you moving your mouse non-stop for hours, it takes breaks every 30 minutes for 10 minutes then continues.

Also, If you don't trust me then don't download it, I'm just simply trying to help the forum for runescape botting due the fact My main account was banned for botting back in the day when I was doing MageBot.
Virus Scan at the bottom.

Download:
#removed

Scan:

Hope you guys enjoy, Also, It was originally made for x64 but I had help from some friends over at rsbuddy make it x32bit compatible.

Hoffe euch zu genießen, auch Sie wurde ursprünglich für x64 gemacht, aber ich hatte von einigen Freunden über an rsbuddy beitragen, dass es x32bit kompatibel.

Dr1v7r is offline  
Old   #2

elite*gold: 271
Received Thanks: 2,082
bitte bots nur mit video!
irgendwoher müssen wir ja wissen das es funktioniert!

Mark- is offline  
Old   #3

elite*gold: 0
Received Thanks: 56
We need first a video for the secrurity---
Gangbanger-VIP is offline  
Old   #4

elite*gold: 271
Received Thanks: 2,082
habs ihm schon per pn geschrieben aber er meint mich beleidigen zu müssen also #closed
Mark- is offline  
Closed Thread

« Previous Thread | Next Thread »