Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Rohan
You last visited: Today at 00:35

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

 

Shine Rohan GM asks for user pass XD

Reply
 
Old   #16

 
elite*gold: 33
The Black Market: 100/0/2
Join Date: Jan 2011
Posts: 2,693
Received Thanks: 454
Quote:
Originally Posted by Marvetick View Post
OMG... what i am reading... GM breaking rules? thats totally unprofessional. btw: he could get his id and pass if he would be smart enough. Rito i know ur still using mine web files so if you would understand that u would know that there is something like account checker/character checker.
I know how to do this

But i dont work anymore for ShineRohan ^^ I dont have Time.



Dr.Dr.SheldonLeeCooper is offline  
Old   #17
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2008
Posts: 196
Received Thanks: 20
you dont donate them? o.O I see dead server now How're Tammy & Lena?


Marvetick is offline  
Old   #18

 
elite*gold: 33
The Black Market: 100/0/2
Join Date: Jan 2011
Posts: 2,693
Received Thanks: 454
Quote:
Originally Posted by Marvetick View Post
you dont donate them? o.O I see dead server now How're Tammy & Lena?
Fine thx ^^
Dr.Dr.SheldonLeeCooper is offline  
Old   #19
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2008
Posts: 196
Received Thanks: 20
I wish i could speak with them they seem really nice but you betrayed me ;(


Marvetick is offline  
Old   #20

 
elite*gold: 33
The Black Market: 100/0/2
Join Date: Jan 2011
Posts: 2,693
Received Thanks: 454
Quote:
Originally Posted by Marvetick View Post
I wish i could speak with them they seem really nice but you betrayed me ;(
add me on Skype :P
Dr.Dr.SheldonLeeCooper is offline  
Old   #21
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2013
Posts: 96
Received Thanks: 21
Stupid TheSaint strikes again haha
tertz13 is offline  
Old   #22

 
elite*gold: 33
The Black Market: 100/0/2
Join Date: Jan 2011
Posts: 2,693
Received Thanks: 454
Quote:
Originally Posted by tertz13 View Post
Stupid TheSaint strikes again haha
You must register and activate your account in order to view images.
Dr.Dr.SheldonLeeCooper is offline  
Old   #23
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2013
Posts: 96
Received Thanks: 21
Yeah yeah, im not the only one who knows the DumbSaint ***** anyway. I saw his stupidity since nexus so hellyeah
tertz13 is offline  
Old   #24
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2013
Posts: 35
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by tertz13 View Post
Yeah yeah, im not the only one who knows the DumbSaint ***** anyway. I saw his stupidity since nexus so hellyeah
every1 saw it lol xD


Sashura is offline  
Reply



« Previous Thread | Next Thread »

Similar Threads
[Rohan]Shine Rohan Dedicated 24/7 Full Release
Hello, as u can know Nexus rohan is off, because 1 gm (Norman) stealed money, which was designed for host (shit happens). Now we want to offer you...
103 Replies - Rohan
i need by pass for rohan
somebody know how to by pass GG of rohan..?
0 Replies - Rohan



All times are GMT +1. The time now is 00:35.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Abuse
Copyright ©2017 elitepvpers All Rights Reserved.