Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Rohan
You last visited: Today at 09:51

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

GameGuard Bypass - Easy Way

Reply

Old   #1

elite*gold: 20
Received Thanks: 57
GameGuard Bypass - Easy Way

Da hier noch einige Leute im Board unterwegs sind die keine UCE haben, möchte ich denen auf kurzem Wege erklären wie sie GG (GameGuard) durch paar Mausklicks austricksen können ^^.
Startet die normale CE und tarnt die im Usermode (Settings->Extra->[x] Usermode). Stealthmodus im Kernelmodus würde ich euch nicht empfehlen, da GG mein System immer wegschoß ^^
Startet nun den Rohanloader und wählt ihn in eurer CE aus. Startet Rohan danach. Nun werdet Ihr vermutlich 3-5 Meldungen bekommen das der IE abgestürtzt ist und wieder neu gestartet wurde.
Nachdem Ihr im Menü angekommen seit, loggt euch ganz normal ein, wählt den Server -> startet das Spiel. Nun könnt ihr den Rohanclient (rohanclient.exe) in eurer CE auswählen und loslegen

Es gibt bestimmt noch andere Wege, bin mir auch nicht wirklich sicher ob man vorm Rohan start einen Prozess mit der CE auswählen muss (in diesem Fall Rohan Loader), ging aber ohne der vorherigen Auswahl nicht, d.h. GG hat immer das Spiel beendet. Es könnte auch sein das es nicht gleich auf Anhieb klappt und das euer System komplett abstürzt wie bei mir. Deswegen würde ich euch empfehlen eure Arbeit zu speichern.
Sollte es nicht beim ersten mal klappen versucht es dann einfach noch paar mal, sollte i.d.R. klappen!

Diese Methode wurde unter Vista32 mit der normalen CE getestet.

Eine andere Option wäre GG zu emulieren, habe ich aber vorher noch nicht ausprobiert.

Viel Erfolg!

MeUndercover is offline  
Thanks
2 Users
Old   #2

elite*gold: 0
Received Thanks: 18
0.o? englsh translation plz... anyone?

rommeljohn211 is offline  
Old   #3

Received Thanks: 1
Since still some people are not in the board on the way UCE here have, I would like to be able to out-cheat to those on short way to explain like them GG (GameGuard) through few mouse click ^^. The normal CE starts and camouflages in the user mode (Settings > extra > [x] User mode). I would not recommend you to stealth mode in the Kernelmodus, there GG my system always away lap ^^ Starts now the Rohanloader and selects it in your CE. Rohan starts thereafter. Now your probably 3-5 messages gotten that of the IE abgestürtzt is and again one started. After you log, select you in arrived in the menu since, completely normally the server - > the play starts. Now can select you the Rohanclient (rohanclient.exe) in your CE and loose-put There are certainly still different ways, is me also really reliably whether one vorm Rohan start a process with the CE to select must (in this case Rohan Loader), did not go however without the previous selection not, i.e. GG has always the play terminated. It could also be it not directly at first attempt folds and of you system completely falls as with me. Therefore I would recommend your work to you to store. If it should not with first time folds tries it then simply still few times, should fold i.d.R.! This method was tested under Vista32 with the normal CE. Another option would be to be emulated GG, I however before yet did not try out. [RELEASE] GameGuard emulator Rev.1059 Much success!

babel fish sucks, but better then nothing :P
roooooooooooar is offline  
Old   #4

elite*gold: 46
Received Thanks: 1,192
First of all, the GameGuard that is used by Rohan got no Packet Active check... that means you can easly take it off the client.

CreateProcessA,
delete the active check (means from 1 to 0) .. its more disable
and then you have to change a eax register to make your client run like it is normal!

syntex is offline  
Old   #5

elite*gold: 20
Received Thanks: 57
@rooooooooooar nice translation

@syntex nicht schlecht, werd mich mal dran versuchen wenn ich noch einige Crackmes gemacht habe
Ich müsste dann aber im Prinzip nur die Stelle im Client finden, wo er den GG per CreateProcessA aufrufen will, und diese einfach "rausschneiden" und im eax Register den gleichen Wert eintragen, als wenn der GG aktiviert wäre oder ?
Gilt das eigentlich für alle Spiele mit GG Schutz ? Oder haben einige den Aktiven Packet check ?
MeUndercover is offline  
Old   #6

elite*gold: 46
Received Thanks: 1,192
Gilt nur für GGs ohne Packet check!
syntex is offline  
Old   #7

Received Thanks: 4
Question

Quote:
Originally Posted by MeUndercover View Post
Startet die normale CE und tarnt die im Usermode (Settings->Extra->[x] Usermode).
Welche Version von CE benuzt Du ?
Ich hab die Version 5.6 und bei Mir gibt's keine Option mit *Usermode*
You must register and activate your account in order to view images.

Wäre dankbar wenn Du Mir nochmal eine Antwort postest .
m.f.G. Raisec

__________________________________________________ _______________
Sei gechillt !
Raisec is offline  
Old   #8

elite*gold: 220
Received Thanks: 1,113
nur gut das man das datum beachte
meak1 is offline  
Old   #9

Received Thanks: 4