Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Rift
You last visited: Today at 01:45

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Need client rift 1.2

Discussion on Need client rift 1.2 within the Rift forum part of the MMORPGs category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2014
Posts: 5
Received Thanks: 1
Exclamation Need client rift 1.2

Hello Friends . You have not left the game client rift version 1.2. It is very necessary for the continued development of the emulator.
P.S:Sorry for my english
Vangan is offline  
Old 01/26/2015, 21:22   #2
 
elite*gold: LOCKED
Join Date: Dec 2014
Posts: 108
Received Thanks: 26
Its just the gold im looking for xD
Metersacker is offline  
Old 01/28/2015, 01:48   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2011
Posts: 72
Received Thanks: 19
there's a filter list already had the gold option u can modify it and change what bot pick up_
Terrorpur is offline  
Old 01/30/2015, 11:25   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2014
Posts: 5
Received Thanks: 1
Done under a different version of the emulator. Who can alter player.cache using riftshark?
Vangan is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Russischer Rift Client mit English patch?
01/08/2012 - Rift - 0 Replies
Hey ich wollte mal fragen ob jemand weiß ob es für den Russischen offi Rift Server eine English patch gibt? lg kinq
[3# News-Report] RIFT: Ruhe vor dem Sturm? Andeutungen zum ersten RIFT-Geburtstag!
01/04/2012 - User Submitted News - 0 Replies
http://playmassive.de/uploads/products/header/rift -planes-of-telara.jpg Es scheint, als sollten Spieler des im März 2011 veröffentlichten Online-Rollenspiels RIFT ihre letzten ruhigen Wochen in der Welt von Telara genießen, denn offensichtlich planen die Macher bei Trion Worlds schon heute Großes für den in knapp zwei Monaten anstehenden ersten Geburtstag ihres MMORPGs. Nach mehr als einem Monat enden in den kommenden Tagen die Weihnachtsfeierlichkeiten, Veteranen besser bekannt als...
Rift Client Download
03/24/2011 - Rift - 3 Replies
Heyho Also ich bin einer, der wirklich lange googelt um etwas zu finden, aber irgw. verzweifel ich daran, den Download für den Client zu finden.. . Könnte mir bitte jemand einen Link posten oder sagen, wo ich ihn finden kann? War schon auf der Homepage und hab alles abgesucht. Auf der Homepage kann man das Spiel nur kaufen.. . Da ich mir lieber einen 30€ Key für die CE kaufe, anstatt 60-70€, brauche ich den Client, wo ich dann den Code eingeben kann. Ich hab bei Google leider nichts...



All times are GMT +2. The time now is 01:45.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.