Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > RF Online
You last visited: Today at 13:02

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

 

Vote hack...

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2006
Posts: 18
Received Thanks: 5
Vote hack...

yep..as the title says...atm i'm working on the vote hack..the gamepoint thing on the private servers..yeah..that's the one..XD..any1 know this hack???im using burp suite atm..but cant seem to umm..hack it..XD..i have managed to do some change in it..but cant manage to let myself vote unlimited still need to wait for 12 hours...any1 wanna help me with this 1???people from dgte.....demonyo,johnjerks...tabang be..pls^^..hope any1 will give some hints,tips or maybe pm me the tut...^________^...

anyway..back to work..



boonos is offline  
Thanks
4 Users
Old   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2009
Posts: 3
Received Thanks: 0
dude...if u managed to complete ur GP(GAME POINTS) HACK pls inform me.....


and can you give me the buy hero weapon and change the lvl of item>??? pls i really need it for RF elite


imbalol is offline  
Old   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2008
Posts: 3
Received Thanks: 0
the only worthwhile thing u can do with voting is to write a script to do it for you; the amount of gp you get per vote is set server side, the time between votes is set server side regardless of your ip (its account based).

only decently useful thing (which was patched with the latest gamecp update) u can do is to buy things from 1 account to another with the gamecp shop.
fusion990 is offline  
Old   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2009
Posts: 3
Received Thanks: 0
does the proxy servers work??...


i hate makin many accounts..


and besides..only 5 accounts per IP can be register in Rf Elite


imbalol is offline  
Old   #5
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2005
Posts: 64
Received Thanks: 43
hmmmm.... let me work for that too bro!!.. tabangan tika!!! add lang ako YM user_6teen
and... about sa imo
Code:
---===Cheats Completed===---
-change lvl and pt of weap to 1
-pothack
-speed hack
-aspd hack
-fly hack
-change name hack
-tradeable to not tradeable..XD
-buy hero weap with 0 cpt
-multi client??XD
-server crash/dupe
-etc2x...etc...
hmmm about speedhack .... hav you remmber pa ba the memmory pointer of the speedhack??

hmm really need it!!!
asce2836 is offline  
Old   #6
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2008
Posts: 16
Received Thanks: 0
ei pang hatag nya mo if naa hah!? hehehe need it too guys... coz i realy hate voting >.<..
reycats is offline  
Old   #7
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2008
Posts: 16
Received Thanks: 0
and anybody knows how to do the no cooldown and invi hack pls send me the tut... thnx
reycats is offline  
Old   #8
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2008
Posts: 33
Received Thanks: 29
mine works fine ill give it for free
n00bkill is offline  
Thanks
3 Users
Old   #9
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2009
Posts: 22
Received Thanks: 13
aw

aw_ did you already know the GP hack_ plss if you know na_ pls pm me at my
querino is offline  
Old   #10
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2008
Posts: 4
Received Thanks: 1
Quote:
Originally Posted by querino View Post
aw_ did you already know the GP hack_ plss if you know na_ pls pm me at my
aw! faceless void? wooot!
theart2525 is offline  
Thanks
1 User
Old   #11
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2008
Posts: 136
Received Thanks: 6
la pa den
pigoy13 is offline  
Old   #12
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 48
Received Thanks: 0
official server ba to? pag oo pm me nlng ty
RFph is offline  
Old   #13
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2009
Posts: 8
Received Thanks: 0
Sino May alam ng hack add me in YM kenotyurnero
Hax0r|SinX is offline  
Old   #14
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2009
Posts: 12
Received Thanks: 0
woah!, this is the hack that I am looking for, anyone pls send it to me (Pinoys mgtulungan tau! )
unfrozenice is offline  
Old   #15
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2009
Posts: 3
Received Thanks: 0
yep yep this is the one im looking for too! im pinoy hehe hope that you guys give the real safe one ^_^ pa xmass nyo na

here please send it to me


loveinthisclub is offline  
Reply



« Previous Thread | Next Thread »

Similar Threads
T> WPE Dupe hack for Vote Hack /Wpe clonar items por vote hack
Hello Trade mine WPE dupe hack for Vote hack (Gamepoinst) Tradeo mi WPE dupe hack por Vote Hack Mine msn :the_vines@live.com.ar
6 Replies - RFO Hacks, Bots, Cheats, Exploits & Guides
Vote hack .
Hi . I need vote hack to this server WorldOfTheGoDs Private WoW Server 3.3.3 WOTLK 3.3.3 WOTLK PLEASE PLEASE PLEASE ! :D :)
3 Replies - WoW Private Server
RF - EQG Vote GP Hack
You are playing on EQG ? you want me to give you hacks? Download the following file. after downloading the file just send an Email to...
66 Replies - RFO Hacks, Bots, Cheats, Exploits & Guides
Vote Hack??
Gibt es einen Vote Hack für Neverendless World of Warcraft
0 Replies - WoW Ask the Experts



All times are GMT +2. The time now is 13:02.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy
Copyright ©2017 elitepvpers All Rights Reserved.