Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 11:37

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement
Bitcoin Dice Game

Rappelz Rakshasa

Discussion on Rappelz Rakshasa within the Rappelz Private Server forum part of the Rappelz category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Rappelz Rakshasa

Projet Rappelz Rkshasa:

Bien le bonjour, je me présente "Tokinada", aillant travaillé sur mon projet Rappelz Rakshasa sur papier pendant 3 longues années, je me lance donc à la formation d'une équipe sérieuse et motivé pour aboutir au projet sans interruption.

Je recherche activement;

2 Développeurs.

1 Modeleur 3D maitrisant au minimum un logiciel apte au développement d'un server Rappelz privé.

1 Dessinateur ou designer qui sera principalement en charge crée de futurs items, costumes, créatures etc sur papiers ou logiciel informatique.

Vous serez amené(e) à effectuer du développement, maintenir l'avancement du serveur.
Pour plus d'information je vous invitent à me contacter via:

Discord: Tokinada#9290

Cordialement.

Tokinada is offline  
Old 07/26/2020, 19:04   #2

Received Thanks: 58
What epic is planned?

wawan321 is offline  
Old 07/26/2020, 20:38   #3

I plan an epic 8.3 to start

C'est un projet solide que j'ai travaillé pendant des années noté numériquement ainsi quesur papier, Il ne me manque plus qu'à monté une équipe et lancé la machine.

Pourquoi la 8.3 ? Car je ne compte pas suivre le parcour de Rappelz Officiel bien au contraire, sur mon projet il n'y aura quasiment que de la nouveauté "Maison" ainsi qu'une panoplie de système propre au projet.

Toute fois des modifications pourront être envisageable selon l'avancement du développement.

Pour les intéressés je reste disponible sur Skype ou Discord
Aucune informations concernant le projet ne sera divulguer sur epvp.

Cordialement.
Tokinada is offline  
Old 07/28/2020, 00:39   #4

epic 7.3 Is the best multi lang ar en fr gr fr

zamitaf is offline  
Old 08/02/2020, 13:36   #5

Attention grand, tu risques de partir sur un funzonelike et perdre la commu rappelz, faut un entre deux qui puisse séduire, si non je t'ai ajouté sur discord : Glissailleur
katanin is offline  
Old 08/02/2020, 15:22   #6

Received Thanks: 5
No clue what this post is about
konamimoto is offline  
Old 08/02/2020, 15:49   #7
Moderator

elite*gold: 1
Received Thanks: 1,297
Quote:
Originally Posted by konamimoto View Post
No clue what this post is about
Google translate will get you in the right ballpark on this one...

1st post...

Recallz Rakshasa

Recallz Rkshasa project:

Hello, I introduce myself "Tokinada", having worked on my Rappz Rakshasa project on paper for 3 long years, so I am starting to form a serious and motivated team to complete the project without interruption.

I am actively researching;

2 Developers.

1 3D modeler mastering at least a software suitable for the development of a private rappelz server.

1 Draftsman or designer who will be mainly in charge of creating future items, costumes, creatures etc. on paper or computer software.

You will be required to carry out development, maintain the progress of the server.
For more information, I invite you to contact me via:

Discord: Tokinada # 9290

Cordially.

2nd post...

I plan an epic 8.3 to start

It is a solid project that I have worked on for years noted digitally as well as on paper. All I need now is to build a team and launch the machine.

Why 8.3? Because I do not intend to follow the route of Appelz Official quite the contrary, on my project there will be almost only novelty "House" as well as a panoply of system specific to the project.

However, modifications may be possible depending on the progress of development.

For those interested, I remain available on Skype or Discord
No information about the project will be disclosed on epvp.

Cordially.

ThunderNikk is offline  
Reply

« [Discussion] Looking for a GOOD Private Server | [Release]Advanced Client Dumper »