Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Rappelz > Rappelz Private Server
You last visited: Today at 06:46

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

| Pixel Server epic 7.2 based on 9.1 files |

Discussion on | Pixel Server epic 7.2 based on 9.1 files | within the Rappelz Private Server forum part of the Rappelz category.

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 3
Talking | Pixel Server epic 7.4 based on 9.1 files |

Hello all Epvp members

I'd like to introduce you Pixel server ( yes we're back again )

We had high online player in old pixel as well as now +100 active players

if you seek for fun , if you're pro , then you're welcome this is your place

We fully support English and Arabic

Rates are :

Experience :2x

Drop rate :10x

Taming :Official rates

Gear enhancing is little bit higher than official rates

Pet classes are buffed so they're really nice and some classes are balanced with few changes

Our website :

Our discord :

you really need to join discord to know class balance changes and if you need help too

Join us now !

Hint : the server will be upgraded later depends on players request
LorenZoOo is offline  
Old 05/17/2020, 08:57   #2

Italian + Russian language support added
LorenZoOo is offline  
Old 05/18/2020, 09:10   #3

elite*gold: 16
Received Thanks: 93
small suggestion from me:

1.if im on english client i cant open stores from players who use arabic in the shop name. is it possible to fix that
2.decrease **** drops like pots, scrolls...
3.Try to announce in english too in game chat
xxSleiderxx is offline  
Thanks
1 User
Old 05/23/2020, 01:22   #4

server upgraded to epic 7.4
LorenZoOo is offline  
Old 05/24/2020, 21:36   #5

Received Thanks: 2
If i start the EN Launcher the language is still on arabic would be nice if u could help me fix that

Thanks
ToniDerBOSS93 is offline  
Old 05/24/2020, 23:31   #6

Received Thanks: 10
use AR Launcher
tomasz1.4ns is offline  
Thanks
1 User
Old 05/25/2020, 07:00   #7

Quote:
Originally Posted by ToniDerBOSS93 View Post
If i start the EN Launcher the language is still on arabic would be nice if u could help me fix that

Thanks
you can use the launcher in client now
LorenZoOo is offline  
Old 05/25/2020, 17:22   #8

Received Thanks: 5
Once your run the launcher , it makes everything so laggy to login, and to make it even worst it crashes very often, so be prepared to be reopening the game if you wanna play in this server. I tried it and thanks to those errors i will just not play this annoying server
konamimoto is offline  
Old 05/29/2020, 04:58   #9

Quote:
Originally Posted by konamimoto View Post
Once your run the launcher , it makes everything so laggy to login, and to make it even worst it crashes very often, so be prepared to be reopening the game if you wanna play in this server. I tried it and thanks to those errors i will just not play this annoying server
can you join our discord so we can offer you help ?
LorenZoOo is offline  
Old 06/07/2020, 00:13   #10

Update : we announced for our server tournament for prize pool 500$ for 3 winners kindly join our discord to look for more details ^^
LorenZoOo is offline  
Old 06/07/2020, 19:22   #11

MapDesignBlack's Avatar

elite*gold: 6
Received Thanks: 69
Also ich bin grad am testen von dem Server. Er ist nicht schlecht, aber da sind noch so einige Fehler drin bei den Maps. Ja für viele nicht wichtig ^^ aber mir schon DX.
So jetzt mal meine Frage: Wo kann man die Seelendinger kaufen um in den Vulcanos Dungen zu kommen ?
MapDesignBlack is offline  
Old 06/07/2020, 23:20   #12

Quote:
Originally Posted by MapDesignBlack View Post
Also ich bin grad am testen von dem Server. Er ist nicht schlecht, aber da sind noch so einige Fehler drin bei den Maps. Ja für viele nicht wichtig ^^ aber mir schon DX.
So jetzt mal meine Frage: Wo kann man die Seelendinger kaufen um in den Vulcanos Dungen zu kommen ?
Volcano dungeon is not available so we have devildom instead of cube dungeon better farming too and Master Class gear there , could you tell me what bugs do you face in maps so we can help to fix it ^^? thanks for your reply hope you enjoy
LorenZoOo is offline  
Old 06/07/2020, 23:37   #13

MapDesignBlack's Avatar

Quote:
Originally Posted by LorenZoOo View Post
Volcano dungeon is not available so we have devildom instead of cube dungeon better farming too and Master Class gear there , could you tell me what bugs do you face in maps so we can help to fix it ^^? thanks for your reply hope you enjoy
Also zum Vulcanos Dungen: Man kann in jeder Stadt die Zugangs Quests erledigen für den Dungen. Ich nutze den eigentlich immer sehr gerne zum lvln. low Bereich. Master Equipt geht schlecht mit lvl 100 ^^ und der Vulcanos ist auch gut für Cerberus und Co zu tamen. Ich finde das Sie die Seelendinger im Shop einfügen könnten. Der Dungen ist aktiv !
Maps: Es sind schon länger einige Reales erschienen von den verschiedensten Devs hier. Unter anderem von Lamia.
Ein Beispiel: Rondo die große Brücke sind an den Pfeilern nfa Fehler. Auf der ganzen Welt von Rappelz sind viele nfa Fehler drin wo Lamia behoben und veröffentlicht hatte.
Textur: naja ich nicht so wichtig ^^ aber mir fällt sowas eben mal auf DX

Zum gefallen her: Muss ich sagen das die Com nicht gerade kommunikativ ist wenn man mal was fragt.
Old 06/10/2020, 21:03   #14

Received Thanks: 11
Quote:
Originally Posted by MapDesignBlack View Post
Also zum Vulcanos Dungen: Man kann in jeder Stadt die Zugangs Quests erledigen für den Dungen. Ich nutze den eigentlich immer sehr gerne zum lvln. low Bereich. Master Equipt geht schlecht mit lvl 100 ^^ und der Vulcanos ist auch gut für Cerberus und Co zu tamen. Ich finde das Sie die Seelendinger im Shop einfügen könnten. Der Dungen ist aktiv !
Maps: Es sind schon länger einige Reales erschienen von den verschiedensten Devs hier. Unter anderem von Lamia.
Ein Beispiel: Rondo die große Brücke sind an den Pfeilern nfa Fehler. Auf der ganzen Welt von Rappelz sind viele nfa Fehler drin wo Lamia behoben und veröffentlicht hatte.
Textur: naja ich nicht so wichtig ^^ aber mir fällt sowas eben mal auf DX

Zum gefallen her: Muss ich sagen das die Com nicht gerade kommunikativ ist wenn man mal was fragt.
Solltest du eine gilde suchen wo jeder englisch spricht (und auch viele deutsch) dann schreib mich gerne mal im game an. Korsakoff

sind fast 30 member und davon fast alle aktiv.

Da wie du es sagtest im allchat fast nichts mit handeln ist usw ist das definitiv eine gute lösung
Modroxi is offline  
Old 06/11/2020, 00:43   #15

MapDesignBlack's Avatar

Quote:
Originally Posted by Modroxi View Post
Solltest du eine gilde suchen wo jeder englisch spricht (und auch viele deutsch) dann schreib mich gerne mal im game an. Korsakoff

sind fast 30 member und davon fast alle aktiv.

Da wie du es sagtest im allchat fast nichts mit handeln ist usw ist das definitiv eine gute lösung
Danke für das Angebot
Aber wie ich Anfangs sagte ^^ Ich teste. Mein Server wo ich Hauptsächlich spiele ist ein anderer.
Closed Thread