There are...many types of monsters in this world: Monsters who will not show themselves and who cause trouble; monsters who abduct children; monsters who devour dreams; monsters who suck blood, and...monsters who always tell lies. Lying monsters are a real nuisance. They are much more cunning than other monsters. They pose as humans even though they have no understanding of the human heart. They eat even though they've never experienced hunger. They study even though they have no interest in academics. They seek friendship even though they do not know how to love. If I were to encounter such a monster, I would likely be eaten by it. Because in truth, I am that monster.
"Ich regiere ein Land mit zwei Alphabeten, drei Religionen, vier Sprachen und fünf Nationalitäten, die in sechs Republiken leben, von sieben Nachbarn umgeben sind und mit acht Minderheiten auskommen müssen."
Josip Broz Tito
- Laugh and the world laughs with you. Weep and you weep alone.
- You can't find the right answer if you ask the wrong questions.
- Es heißt die Menschen kriegen nur Angst, weil sie zu viel Fantasie haben.
(Alle aus Oldboy. Das Original)
- You can do a hundred things right, but it takes only one mistake to destroy everything.
(Aus A Bittersweet Life.)
Habe aber keine "lieblinge". SInd aber Zitate die mir sehr gefallen.
"The cheapest sort of pride is national pride; for if a man is proud of his own nation, it argues that he has no qualities of his own of which he can be proud; otherwise he would not have recourse to those which he shares with so many millions of his fellowmen. But every miserable fool who has nothing at all of which he can be proud adopts, as a last resource, pride in the nation to which he belongs." - Schopenhauer
What did he say? / Eure Lieblingszitate 06/13/2014 - Quotes - 12 Replies Heyho,
ich stelle euch mal ein neues Format vor! Es heißt: "What did he say?"
Dort werden einfach Zitate vorgelesen, die besonders "gut" oder "lustig" sind.
Einschränkungen gibt es keine! Also es können auch Zitate aus Serien, Animes, Büchern usw. sein.
Hier geht zur aktuellen Folge -> Klick!
Was sind eigentlich eure Lieblingszitate? (Muss natürlich nicht im Video sein...)
Meine Lieblingszitate 06/10/2012 - Quotes - 17 Replies Hi,
Ich habe für euch mal ein paar meiner Lieblingszitate rausgesucht :
Eure Lieblingszitate 04/20/2012 - Off Topic - 2 Replies Hi,
wie wär`s mit einem Thread über Lieblingszitate und / oder Lebensweisheiten?
Meine wären z.B.:
[Sammelthread]Lieblingszitate 02/14/2011 - Off Topic - 6 Replies Moin da es soviele schöne und witzige Zitate auf der Welt gibt dachte ich mir einen Sammelthread dazu zu eröffnen.Hier können alle Zitate gepostet werden
Also um das klarzustellen ich meine Zitate von berühmten Charackteren etc.
Posts wie unnötig usw. werden reportet
So meiner kommt von Montgomerey Burns aus der Serie die Simpsons:
Ausgezeichnet
Wer diese Szenen kennt,kennt auch den witzigen Teil dieses Zitates^^