|
You last visited: Today at 21:56
Advertisement
guide: debug pwi, find function addresses and offsets, write a bot(c++ code included)
Discussion on guide: debug pwi, find function addresses and offsets, write a bot(c++ code included) within the PW Hacks, Bots, Cheats, Exploits forum part of the Perfect World category.
07/05/2016, 13:45
|
#121
|
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2016
Posts: 38
Received Thanks: 0
|
Hello peoples , how i can to find the list players in Cheat engine , How i must seek there ? thx ....
|
|
|
10/04/2021, 06:38
|
#122
|
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2021
Posts: 1
Received Thanks: 0
|
Hello Toxic6666 from 2021,
I suprised with your brain, but my brain was too slow catch match with too many things need to learn.

I have tried so much but just find a little:
Quote:
BaseAdd := 0x00903804
StatusAdd := 0x00903434
pStatus := [StatusAdd,"UInt"]
Pointer_ESI := [BaseAdd,"UInt",0x08,0x04,0x20]
pNameChar := [BaseAdd,16,"utf-16",0x20,0x5CC,0x00]
pCharClass := [BaseAdd,"UInt",0x08,0x04,0x20,0x5D4]
pMale_FM := [BaseAdd,"UInt",0x08,0x04,0x20,0x5D8]
pCurrentLvL := [BaseAdd,"UInt",0x08,0x04,0x20,0x448]
pMyID := [BaseAdd,"UInt",0x08,0x04,0x10,0x494]
pDamageP := [BaseAdd,"UInt",0x08,0x04,0x20,0x4a0]
pDamageM := [BaseAdd,"UInt",0x08,0x04,0x20,0x4d8]
pCurrentHp := [BaseAdd,"UInt",0x08,0x04,0x20,0x450]
pCurrentMp := [BaseAdd,"UInt",0x08,0x04,0x20,0x454]
pMaxHp := [BaseAdd,"UInt",0x08,0x04,0x20,0x478]
pMaxMp := [BaseAdd,"UInt",0x08,0x04,0x20,0x47c]
MapoitX := [BaseAdd,"Ufloat",0x08,0x04,0x20,0x3C]
MapoitY := [BaseAdd,"Ufloat",0x08,0x04,0x20,0x44]
Mapoit := [BaseAdd,"Ufloat",0x08,0x04,0x20,0x40]
MaPointerIdMod := [BaseAdd,"UInt",0x08,0x04,0x20,0xA18]
PointerW := [0x08,0x04,0x20,0xA18]
|
So can you let a bit time to check it help me get these addresses for the Client, like this:
Quote:
659450 Send pack func (4b, struct);
-------------------
AF6DA4 Base address (4b, struct);
-------------------
AF7464 Game address (4b, struct);
Базовый статический адрес, от которого
пляшем
-------------------
+1C Environment struct (4b, struct);
Структура для описания окружения хост-игрока
-------------------
+20 Players (4b, hashtable);
Ключ хеш-таблицы: +20
Общее кол-во элементов: +14
Начало списков: +18
Указатель на структуру в элементе списка: +4
Хеш-таблица игроков вокруг персонажа
+8 +20 +14 - количество
+8 +20 +18 - Хеш-таблица
+8 +20 +18 +i*4 + (+0)^j + 4 - Указатель на структуру одного игрока
Структура другого игрока частично
совпадает со структурой хост-игрока
-------------------
+3C Coord - X (4b, float);
Координата X
X игр. = X / 10 + 400
-------------------
+40 Coord - Z (4b, float);
Координата Z
Z игр. = Z / 10
-------------------
+44 Coord - Y (4b, float);
Координата Y
Y игр. = Y / 10 + 550
-------------------
+340 Buffs array (4b, struct);
Линенейный массив бафов
35С + i*2
-------------------
+0 Buff #1 ID (2b, int16);
-------------------
+2 Buff #2 ID (2b, int16);
-------------------
+47C Player ID (4b, int32);
-------------------
+488 Level (4b, int32);
Всегда равно нулю пока игрок не
будет хотя бы один раз взят на таргет
-------------------
+490 HP (4b, int32);
Всегда равно нулю, пока игрок
не будет взят на таргет
-------------------
+494 MP (4b, int32);
Всегда равно нулю, пока игрок
не будет взят на таргет
-------------------
+4A4 Chi (4b, int32);
Всегда равно 0
-------------------
+4D0 Max HP (4b, int32);
Всегда равно нулю, пока игрок
не будет взят на таргет
-------------------
+4D4 Max MP (4b, int32);
-------------------
+608 GuildRang (4b, int32);
-------------------
+638 Name (4b, struct);
-------------------
+0 String (string);
-------------------
+64C Move mode (4b, int32);
Режим передвижения:
0 - по земле
1 - в воде
2 - полёт
-------------------
+6B4 State (1b, bit flags);
Текущее состояние персонажа:
10000000 - Смерть
01000000 - ???
00100000 - Медитация
00010000 - Полёт
00001000 - ПК
00000100 - "Флагнутость"
00000010 - ???
00000001 - ???
-------------------
+730 Find party message (4b, struct);
-------------------
+0 Unicode (string);
-------------------
+734 Shop name (4b, struct);
-------------------
+0 Unicode (string);
-------------------
+24 Mobs, Pets and NPCs (4b, hashtable);
Ключ хеш-таблицы: +20
Общее кол-во элементов: +14
Начало списков: +18
Указатель на структуру в элементе списка: +4
Хеш-таблица с мобами, петами и NPC вокруг игрока
(BA + 8 + 24); + 14 - Общее количество существ вокруг
(BA + 8 + 24); + 18 - Собственно, сами данные хеш-таблицы
(BA + 8 + 24); + 18 + [i*4] + (+0)^j + 4 - Указатель на структуру с описанием моба, пета или NPC
i = [0..0x300], j = [0..infinity]
-------------------
+3C Coord - X (4b, float);
Координата X
X игр. = X / 10 + 400
-------------------
+40 Coord - Z (4b, float);
Координата Z
Z игр. = Z / 10
-------------------
+44 Coord - Y (4b, float);
Координата Y
Y игр. = Y / 10 + 550
-------------------
+B4 Type (4b, int32);
Тип существа:
6 - Моб
7 - NPC
9 - Пет другого игрока
-------------------
+11C World ID (4b, int32);
-------------------
+120 ID (4b, int32);
-------------------
+12C HP (4b, int32);
Всегда равно нулю, пока существо
не будет взято на таргет
-------------------
+16C Max HP (4b, int32);
Всегда равно нулю, пока существо
не будет взято на таргет
-------------------
+248 Feature (4b, int32);
Специфические свойства моба
0 - Нет
1 - Ускорение
2 - Монолог ??? - что это? ;
3 - Улучш. физ защита
4 - Улучш. маг защита
5 - Улучш. физ атака
6 - Улучш. маг атака
7 - Берсерк
8 - Улучшенное здоровье
9 - Слабость
-------------------
+254 Name (4b, struct);
-------------------
+0 String (string);
-------------------
+278 Distance (4b, float);
-------------------
+2B0 Moving flag ??? (1b, byte);
1 - стоит
0 - двигается
-------------------
+2B8 Current action (4b, int32);
Текущее действи е существа:
1 - Пассивность
2 - Физ. атака
3 - Маг. атака
4 - Умирание (смерть);
5 - Передвижение
-------------------
+2D4 P. target ID (?); (4b, int32);
-------------------
+2D8 M. target ID (?); (4b, int32);
-------------------
+2DC Attack flag (1b, bit flags);
-------------------
+30C Buffs amount (? смещение); (4b, int32);
-------------------
+310 Buffs (? смещение); (4b, struct);
Линейный массив бафов/дебафов
+310 + i*2
-------------------
+0 Buff #1 ID (2b, int16);
-------------------
+2 Buff #2 ID (2b, int16);
-------------------
+28 Resources and loot (4b, hashtable);
Ключ хеш-таблицы: +20
Общее кол-во элементов: +14
Начало списков: +18
Указатель на структуру в элементе списка: +4
Хеш-таблица с травкой, шахтами и лутом вокруг игрока
(BA + 8 + 28); + 14 - Общее количество лута и шахт вокруг
(BA + 8 + 28); + 18 - Собственно, сами данные хеш-таблицы
(BA + 8 + 28); + 18 + [i*4] + (+0)^j + 4 - Указатель на структуру с описанием одного предмета лута или шахты
i = [0..0x300], j = [0..infinity]
-------------------
+10C Item World ID (4b, int32);
-------------------
+110 Item ID (4b, int32);
-------------------
+14C Item type (4b, int32);
1 - лут
2 - шахта
3 - деньги
Другое - лут
-------------------
+150 Item type (4b, int32);
Тип предмета:
0 - лут
1 - шахта
20 - шахта
-------------------
+154 Distance (4b, float);
-------------------
+164 Item name (4b, struct);
-------------------
+0 String (string);
-------------------
+60 Unk (4b, struct);
-------------------
+4 Location name (4b, struct);
-------------------
+0 String (string);
-------------------
+34 Host player struct (4b, struct);
Структура игрового персонажа
хост-игрока
-------------------
+3C Coord - X (4b, float);
Координата X
X игр. = X / 10 + 400
-------------------
+40 Coord - Z (4b, float);
Координата Z
Z игр. = Z / 10
-------------------
+44 Coord - Y (4b, float);
Координата Y
Y игр. = Y / 10 + 550
-------------------
+7C Coord - X (4b, float);
-------------------
+80 Coord - Z (4b, float);
-------------------
+84 Coord - Y (4b, float);
-------------------
+36C BufCount (4b, int32);
-------------------
+608 GuildRang (4b, int32);
-------------------
+638 Name (4b, struct);
-------------------
+0 String (string);
-------------------
+64C Move mode (4b, int32);
Режим передвижения:
0 - по земле
1 - в воде
2 - полёт
-------------------
+6F4 Cast ID (4b, int32);
-------------------
+730 Find party message (4b, struct);
-------------------
+0 Unicode (string);
-------------------
+734 Shop name (4b, struct);
-------------------
+0 Unicode (string);
-------------------
+CA4 Inventory (4b, struct);
-------------------
+C Inventory array (4b, struct);
Линейный массив с каждой ячейкой инвентаря
C + i*4
i = номер ячейки с 0
-------------------
+0 Cell #0 (4b, struct);
-------------------
+4 Item type (4b, int32);
-------------------
+8 Item ID (4b, int32);
-------------------
+10 Amount (4b, int32);
-------------------
+14 Max stack (4b, int32);
-------------------
+18 Sell price (4b, int32);
-------------------
+1C Buy price (4b, int32);
-------------------
+40 Item Description (4b, struct);
-------------------
+0 String (string);
-------------------
+4 Cell #1 (4b, struct);
-------------------
+4 Item type (4b, int32);
-------------------
+8 Item ID (4b, int32);
-------------------
+10 Amount (4b, int32);
-------------------
+14 Max stack (4b, int32);
-------------------
+18 Sell price (4b, int32);
-------------------
+1C Buy price (4b, int32);
-------------------
+40 Item Description (4b, struct);
-------------------
+CA4 String (string);
-------------------
+8 Cell #2 (4b, struct);
-------------------
+4 Item type (4b, int32);
-------------------
+8 Item ID (4b, int32);
-------------------
+10 Amount (4b, int32);
-------------------
+14 Max stack (4b, int32);
-------------------
+18 Sell price (4b, int32);
-------------------
+1C Buy price (4b, int32);
-------------------
+40 Item Description (4b, struct);
-------------------
+0 String (string);
-------------------
+C Cell #3 (4b, struct);
-------------------
+4 Item type (4b, int32);
-------------------
+8 Item ID (4b, int32);
-------------------
+10 Amount (4b, int32);
-------------------
+14 Max stack (4b, int32);
-------------------
+18 Sell price (4b, int32);
-------------------
+1C Buy price (4b, int32);
-------------------
+40 Item Description (4b, struct);
-------------------
+0 String (string);
-------------------
+10 Cell #4 (4b, struct);
-------------------
+4 Item type (4b, int32);
-------------------
+8 Item ID (4b, int32);
-------------------
+10 Amount (4b, int32);
-------------------
+14 Max stack (4b, int32);
-------------------
+18 Sell price (4b, int32);
-------------------
+1C Buy price (4b, int32);
-------------------
+40 Item Description (4b, struct);
-------------------
+0 String (string);
-------------------
+14 Cells amount (4b, int32);
Количество ячеек в инвентаре
-------------------
+1060 Pet struct (4b, struct);
Не заполнено, так как принципиально
не играю друлькой - не на чем пробовать) ;
-------------------
+8 PetSlotID (4b, int32);
-------------------
+10E4 Target info struct ??? (4b, struct);
-------------------
+188 Coord - X (4b, float);
-------------------
+18C Coord - Z (4b, float);
-------------------
+190 Coord - Y (4b, float);
-------------------
+104 Server ping (4b, int32);
-------------------
AF78D4 Unfreeze flag (1b, byte);
-------------------
AF7FD0 Levels Exp (4b, int32);
Количество опыта для достижения
уровня
A5CAE8 + Lvl*4
-------------------
B01A84 FPS (4b, int32);
-------------------
|
To download Client please access:

Best regard!
|
|
|
08/23/2022, 06:48
|
#123
|
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2021
Posts: 3
Received Thanks: 0
|
Quote:
Originally Posted by supperfish
Hello Toxic6666 from 2021,
I suprised with your brain, but my brain was too slow catch match with too many things need to learn.

I have tried so much but just find a little:
So can you let a bit time to check it help me get these addresses for the Client, like this:
To download Client please access:
Best regard!
|
Thật là hài hước !
|
|
|
09/04/2022, 15:54
|
#124
|
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2018
Posts: 20
Received Thanks: 1
|
First
04.10.2021
Last
23.08.2022
is it PWI?
"don't make my hooves laugh" (who understands...)
what a pity...
it was a beautiful toy.
Keyword "was"
|
|
|
 |
|
Similar Threads
|
Anyone tried find addresses for a....
08/21/2009 - 12Sky2 - 2 Replies
hey for now we have speed hack taken from phurba, atack speed hack phurba as well, but did anyone tried to take atack damage from dmg weapon ? and def from def weapon ?.
As well did anyone tried to hack the time from buffs like let say max is 180 second and did anyone try change it to 999 second ?
|
Cant find addresses
07/24/2009 - Grand Chase - 9 Replies
Hey im new here and im trying to get the 1 hit kill hack to work on MLE 1348 but for some reason when i scan 16256 in practice mode no addresses appear on the side.
Any1 have a solution to this problem?
|
Why my UCE cannot find the addresses?
06/02/2009 - Grand Chase Philippines - 5 Replies
This is how the problem goes.
One scenario: I have tried following the procedures on how to do the damage hack.
And so in practice mode. I have tried using MK Ronan and scan the value 16256 in exact value on 4 bytes.
The time I scan it, I see 3 addresses and one of those 3 has the exact value of what I input.
the second one, I casted Holy Bless. And find the value of 16281.
The next scan doesn't prompted any address.
So I thought the first address I scan from 16256 is the one.
I rescan...
|
Warrock Addresses/Offsets
10/20/2008 - WarRock - 11 Replies
Scope: B76DC6
Fast Ammo: B76DD0
Fast Health: B76DD4
Fast Repair: B76DD8
Fast Flag: B76DDC
Crosshair: B76DF4
Circles: FFFFFFFF
Boxes: 0
Nospread: B76E1C
Nearfog: B91E64
|
All times are GMT +1. The time now is 21:57.
|
|