Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 10:30

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Dragons Prophet Server Dateien?

Discussion on Dragons Prophet Server Dateien? within the Private Server Advertising forum part of the Private Server category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Dragons Prophet Server Dateien?

Grüße,
weis jemand ob sich die Server Dateien finden lassen?
Ich finde es schade das die Offi Server runter gefahren wurden.. und würde das spiel gerne im Privaten weiter spielen können.. Allerdings werde ich nicht wirklich fündig.
Möglicherweise wisst Ihr weiter?

Lieben Dank!

Venjox is offline  
Reply

Tags
dragons prophet, private server, server

« Arks Kingdom | MU Climax | Season 6.15 | x5000 | 80% | NEW RELEASE! | START 19 SEPT »

Similar Threads Similar Threads
[Dragon's Prophet][AdeptGamer][NA]Dragon's Prophet Online
01/03/2018 - Private Server Advertising - 7 Replies
Dragon's Prophet Online Dragon's Prophet is an action MMORPG that takes place in the war-torn land of Auratia. Choose between four classes (Guardian, Oracle, Ranger and Sorcerer) to take on evil forces such as the Shax, the multitude of dragons and other players. Boasting over 400+ dragon's spread across 16 families, each with their own strengths and weaknesses. Compliment your characters class by choosing the appropriate dragon, teaching it the appropriate abilities and specialized...
[Selling] Dragons Prophet LvL 80 Server Methus
07/05/2014 - Trading - 1 Replies
Da ich es nicht mehr spiele biete ich es hier zum Verkauf an. Hab damals sehr viel Echtgeld in den Account gesteckt. Gibt einige rare Drachen, wie Balge zb. Habs schon sehr lange nicht mehr gespielt, daher keine Ahnung was der Acc wert ist. Suche PSC, einfach ein Angebot senden ;)
[Trading] Dragon's Prophet NA key for Dragon's Prophet EU key ;p
05/05/2013 - Trading - 0 Replies
Hello. I have one key for DP NA, I have won it on some giveaway, but sadly its NA key :( so I dont need this key> If someone have EU key I would trade it for it. CLOSED !
Dragons Prophet - Meinungen?
03/11/2013 - General Gaming Discussion - 0 Replies
Hallo! Hat schon jemand von euch ander Beta von Dragons prohet teilgenommen? Wenn ja kann er mir was darüber sagen? Wie ist das Combat System? Komplett offene Welt? Bewegungsfreiheit? Ich warte noch auf meine Chance in die Beta zu kommen :) (Wer nicht kennt/Interesse hat: https://www.dragonspropheteurope.com/en/register?f i=0e949c428e2baf10 )
NEUES TOPSPIEL ! Dragons Prophet
03/10/2013 - General Gaming Discussion - 2 Replies
Leute es ist bald ein neues topspiel auf dem markt es ist free2play und ziemlich geil man kann einen eigenen drachen zähmen er kann mit dir kämpfen oder für dich farmen :D Dragon's Prophet - Unleash the Dragons (Feat. DE & FR Subs) - YouTube der trailer. Zur anmeldung gehts hier :) https://www.dragonspropheteurope.com/en/register? fi=1qimmlyh85b5o2bf Es ist noch in der closed beta durch diesen link steigt eure und meine chancen einen key zu bekommen :) mfg :D

All times are GMT +1. The time now is 10:30.