Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Origin Trading
You last visited: Today at 00:02

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[B] Bad Company 2 + Crysis 2 // 6€

Discussion on [B] Bad Company 2 + Crysis 2 // 6€ within the Origin Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 10
Join Date: Aug 2010
Posts: 1,653
Received Thanks: 170
[B] Bad Company 2 + Crysis 2 // 6€

Hi,

ich biete euch MEINEN Acc mit folgenden Spielen an:



Zahlmethode:

Paypal: 6€ - Warum genau 6€? Weil ich etwas für $ kaufen möchte und PP Gebühren hat.

Für 10€ Paypal gibt es noch den ACC dazu:

Jead_10 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Crysis 2, Battlefield Bad Company 2 [10 €]
09/15/2012 - Steam Trading - 1 Replies
Ich suche ein Verkäufer von den Spielen: "Crysis 2" ODER "Battlefield Bad Company 2" Der Account sollte unbenutzt sein und nicht gebannt. Es kann ein Key oder Account sein. Es wird so gehandelt: Ihr gebt first ODER es wird mit Middleman gehandelt. Es kann Steam oder Origin sein. Ich biete 2x 5€ Wallie-card
[B] Bad Company 2 + Crysis 2 [S] Battlefield 3
09/14/2012 - Origin Trading - 2 Replies
Biete Account wie oben genannt Der Account hat Keinen Ban in jeglicher hinsicht Bad Company 2 wurde am 25. Oktober 2011 zu Origin hinzugefügt und Dezember 2010 Gekauft, Crysis 2 wurde noch nicht gespielt. Ich möchte ihn tauschen da ich Crysis 2 und Bad Company 2 eh nicht spiele und mal Battlefield 3 testen würde der Battlefield account kann auf Russich Aktiviert sein mir ist egal ob B2K installiert ist und so Hauptsache die vollversion von Battlefield 3 ist drauf, ich handle per MM. ...
[B] Bad Company 2 & Crysis 2 für 10€ PSC
04/11/2012 - Origin Trading - 1 Replies
Hey. Verkaufe meinen Origin Account mit Bad Company 2 und Crysis 2 für 10€. Nur Paysafecard. Lg.
[S]Crysis 2 LE / Bad Company 2
07/29/2011 - Steam Trading - 10 Replies
NO TRADING Payment: Paypal Price: 16eu Steam1: Battlefield: Bad Company 2 Crysis 2 LE
battlefield bad company 2 + Crysis 2 PSC
07/25/2011 - Steam Trading - 5 Replies
HI I wanna sell BC2 + Crysis 2 for 20€ PSC or if u want Just one game , each game for 10€ PSC http://img89.imageshack.us/img89/7536/unledaf.png Uploaded with ImageShack.us



All times are GMT +2. The time now is 00:02.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.