[Selling] Origin Acc mit BF3 + Premium, 10 Top Games ! 08/10/2013 - Origin Trading - 7 Replies Guten Tag ePvP,
wie ihr dem Titel meines Threads entnehmen könnt, verkaufe ich nun schweren Herzens meinen Origin Account was auf meine momentane finanzielle Situation zurück zu führen ist und ich eine kleine Finanz spritze vertragen könnte um aus meinem Tief wieder heraus zu kommen. Doch genug der netten Worte wenden wir uns dem Account zu !
Es handelt sich um einen Origin Account mit den folgenden 10 Spielen:
http://www10.pic-upload.de/thumb/15.07.13/imq4dul n46cg.jpg
Bei Bad...
[Trading] trade bf 3 premium and other games for ghost recon future soldier deluxe or hawx2 04/22/2013 - elite*gold Trading - 2 Replies first account : mass effect 3 and star wars first republic
second account : sim city 3
third account : bfbc 2 digital deluxe and crysis 3 and bf 3 standard and bf 1942
fourth account : bf 1942 and bf 3 premium and crysis and crysis 3 and moh
fifth account : farcry 3 and ac revelations and ac rearmed for iphone
Trade BF3 Premium edition origin acc 02/28/2013 - Origin Trading - 0 Replies hi i would like to trade a Origin acc with BF3 premium edition (level 38)
BF3 acc has paid for weapon shortcut kit
i have BFBC2
BF 1942
and BFp4f which has 7 characters and each one has a permeanent gun
FOR
a Black ops 2 acc/key
Trade BF3 Premium edition origin acc 02/28/2013 - Origin Trading - 0 Replies hi i would like to trade a Origin acc with BF3 premium edition (level 38)
BF3 acc has paid for weapon shortcut kit
i have BFBC2
BF 1942
and BFp4f which has 7 characters and each one has a permeanent gun
FOR
a Black ops 2 acc/key
Biete Origin Account mit 5 Games + BF3 Premium 09/20/2012 - Origin Trading - 2 Replies Hallo.
Da ich auf eine Konsole umsteigen möchte,habe ich mich dazu entschieden meinen Origin Account zu verkaufen. Hatte noch keine Probleme mit ihm (Keine Ban´s etc.)
Battlefield 3 Limited Edition + Premium
Battlefield Bad Company 2
Fifa 12
Need For Speed Hot Pursuit
Die Sims 3