Jin and Gandhi Can't bunjee at all Kitchen in the desert I swear to god to peng pow Fu man I m watching you... Another one want a coffe, I swear go to bed now
1:25
Quote:
Jin and Gandhi Tell Sanji You know children in the seizure? I´m sleeping on the bank hoe! Fu, man my donkey knew my Mama want to know it I´m sleeping on the bank hoe!
2:58
Quote:
Jin and Gandhi, Tell Sanji You know.. no kitchen in the Citroen I swear ill rob a bank now Fool man ill punch ya You will never work on Broadway or fly to tibet now.
Wenn ich diesen Chinesischen Eminen da öfters anhöre dann hört sich das schon nicht schlecht an
die Frau kakt da aber voll rein
eigentlich könnte ich schon mit dieser 10 stunden version einschlafen wäre ja effektiver als pummeluf sein gesang da
edit
okay nächstes mal werde ich doch lieber falls ich mal nicht irgendwie einschlafen kann doch pummeluf sein gesang rein ziehen
Wenn ich diesen Chinesischen Eminen da öfters anhöre dann hört sich das schon nicht schlecht an
die Frau kakt da aber voll rein
eigentlich könnte ich schon mit dieser 10 stunden version einschlafen wäre ja effektiver als pummeluf sein gesang da
edit
okay nächstes mal werde ich doch lieber falls ich mal nicht irgendwie einschlafen kann doch pummeluf sein gesang rein ziehen