Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Off-Topics > Off Topic
You last visited: Today at 07:42

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Text Editor/Viewer: aktuelle Zeile markieren

Discussion on Text Editor/Viewer: aktuelle Zeile markieren within the Off Topic forum part of the Off-Topics category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
AiHaibara™'s Avatar
 
elite*gold: 33
Join Date: Aug 2010
Posts: 3,326
Received Thanks: 697
Text Editor/Viewer: aktuelle Zeile markieren

Hi.
Suche einen simplen Text Editor und/oder Viewer, bei dem (es eine Einstellungsmöglichkeit gibt, mit der) die aktuelle Zeile in der man schreibt in einer Farbe markiert ist.

So, dass ich immer mit dem Pfeiltasten runter gehen kann, und die Markierung in der Zeile immer mitgeht, je nachdem, welche Zeile gerade benutzt wird.
AiHaibara™ is offline  
Old 08/12/2014, 13:58   #2
 
Єrdmännchen™'s Avatar
 
elite*gold: 79
The Black Market: 153/0/0
Join Date: Aug 2012
Posts: 5,163
Received Thanks: 1,469
Kann sowas nicht Notepad++?
LG Erdmännchen
Єrdmännchen™ is offline  
Thanks
1 User
Old 08/12/2014, 14:09   #3
 
AiHaibara™'s Avatar
 
elite*gold: 33
Join Date: Aug 2010
Posts: 3,326
Received Thanks: 697
Quote:
Originally Posted by Єrdmännchen™ View Post
Kann sowas nicht Notepad++?
LG Erdmännchen
Tatsache. Wollte bloß nicht jeden einzelnen Editor downloaden und ausprobieren, obwohl Notepad++ wohl meine erste Anhaltestelle gewesen wäre.


Kann man auch ändern, also perfekt für mich.

Danke,
#closerequest
AiHaibara™ is offline  
Old 08/13/2014, 08:47   #4


 
Nectix's Avatar
 
elite*gold: 26
The Black Market: 135/0/0
Join Date: Apr 2012
Posts: 23,018
Received Thanks: 3,060
#closed (on request)
Nectix is offline  
Closed Thread

Tags
farbe, markierung, speedrun, text, zeile


Similar Threads Similar Threads
S Werbung in MASSEN | Eine Zeile TEXT | EIN TAG
09/03/2013 - elite*gold Trading - 38 Replies
Jo, ich suche wiedermal Werbung in MASSEN :) Jeder mit mehr als 200 Posts bekommt 1 eGold für Heute, wenn er diesen Code in die Signatur nimmt: PremiumShoutbox APP
[How To]Wie macht man bei der Regi Page in dem Text eine nexte Zeile?
05/26/2010 - Metin2 Private Server - 3 Replies
hey members! ich wollte euch mal fragen wie man auf der Regi Page bei einem Text den man schreibt eine nexte Zeile anfängt... z.b. Wir Wünschen euch Viel Spaß! Euer GM.... bei mir steht es so : Wir Wünschen euch viel Spaß! Euer GM... obwohl ich ein enter in der index datei gemacht habe!
[REQUEST] Exe editor/viewer
01/15/2010 - Dekaron Private Server - 12 Replies
Ive readed several times about edit the exe or hack the exe. Ive searched around google and stuff founded some tools but cant provide me what im looking for . What im looking for is this, a tool that shows what the dekaron.exe is exact loading and linked to what files or .dll file. To .dll file i also want to know what to they do in our bin folder or other one. Ive got PE explorer it does not give me what i want. If u guys can tell me what tools youre using to view dekaron.exe and what it...
WallHack Zeile/Spalte in Editor
12/29/2009 - S4 League - 4 Replies
Ihr müsst es nicht lesen wenn ihr es bereits gefunden habt dieses ''TuT'' is für n00bs die kb haben es selber zu suchen. also damit ihr euch das unötige suchen erspart bleibt (weis nicht ob es bei allen so ist) der wallhack mit den Values die man ändern muss ist beim Editor Zeile:7369 Spalte 21 Screen : http://img340.imageshack.us/i/unbenanntsr.png/ Ihr Müsst dann auch die values die ihr dort findet auf -1 umstellen dadurch habt ihr unendlich walls die walls bekommt man nicht...
[Release] A text editor
03/17/2009 - CO2 PServer Guides & Releases - 7 Replies
No, not privateserver related at all. Can be good for editing textfiles, all it does is find something and then replace it, for example you want to change names in a loong story, you insert the old name and then new name, and you're good to go! This time I will include sourcecode. Form.cs code: using System; using System.Collections.Generic; using System.ComponentModel;



All times are GMT +2. The time now is 07:42.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.