Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Off-Topics > Off Topic
You last visited: Today at 07:30

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Sicheres handeln mit PSC ??

Discussion on Sicheres handeln mit PSC ?? within the Off Topic forum part of the Off-Topics category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 10
Join Date: Jul 2014
Posts: 45
Received Thanks: 0
Sicheres handeln mit PSC ??

Habt ihr eine zuverlessige Methode einen sicheren privaten Handel mit einer PSC zu machen ??

Danke für Antworten
Gerinscope is offline  
Reply

Tags
handeln, paysafecard, psc, sicher, trade


Similar Threads Similar Threads
Sicheres Handeln
11/09/2011 - Trading - 1 Replies
Hallo, Ich habe das Problem, dass ich und derjenige der mir etwas verkaufen will neu auf dem bord sind und beide keinerlei bewertungen haben -.- Der Verkäufer möchte mit mir den deal jetzt über ebay machen. Ist das sicher ??? gibt es eine bessere metode ??? Bitte um Hilfe PS: Habbe den sticky gelesen :)
Sicheres Handeln
12/01/2010 - Metin2 Trading - 0 Replies
Das sichere Handeln Da vielen Usern nicht bewusst ist, wie sie sicher mit anderen handeln können, kommen hier ein paar Tipps für einen sicheren Metin2-Trade. http://www.gifmix.de/gifs/trennlinien-gifs/LINIE4 50BYTES.GIF
Sicheres Handeln
11/20/2010 - WarRock Trading - 0 Replies
Das sichere Handeln Da vielen Usern nicht bewusst ist, wie sie sicher mit anderen handeln können, kommen hier ein paar Tipps für einen sicheren WarRock-Trade. http://www.gifmix.de/gifs/trennlinien-gifs/LINIE4 50BYTES.GIF



All times are GMT +2. The time now is 07:30.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.