Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Nostale Trading
You last visited: Today at 05:35

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



WTS NosByte Acc

Discussion on WTS NosByte Acc within the Nostale Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2022
Posts: 29
Received Thanks: 3
WTS NosByte Acc

Moin,

ich verkaufe auf diesem Wege mein NosByte Acc 1. Sword 99+over c45 not c60 / 2. Mage 99+over c45 not c60 / 3. Archer 99+under c45 alle sind soweit wie auf dem Levelt es geht full Stuff.

Sword wird als Main inkl. alts abgegeben. Sword ist full Stuf c45 PVE EQ mit Monk, Bersi +15 Krieger +14 Renegade +15 Waterfall Bersi +12 Fernon Ress S5 und ganz viel andere Mats Pets Partner PVE PVP und so weiter. Suche dafür 80-100€ PP und ich gebe Ihn so wie er ist ab.

Meldet euch per PN
WestSideBlick is offline  
Old 11/26/2022, 12:00   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2022
Posts: 7
Received Thanks: 0
Hi bräuchte nur den stuff nicht den acc könnte 5k void coins anbieten
Dedtroyer is offline  
Old 01/15/2023, 14:39   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2022
Posts: 29
Received Thanks: 3
Quote:
Originally Posted by Dedtroyer View Post
Hi bräuchte nur den stuff nicht den acc könnte 5k void coins anbieten
Ich brauche keine Coins, sorry, ich möchte den Server verlassen
WestSideBlick is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
WTS Nosbyte acc
03/18/2021 - Nostale Trading - 0 Replies
Hay im selling h60 Mage on Nosbyte! Geared! Costums eq fairys and pets there! U got also creater email add me on discord Nospace#5383
[Buying] Buying NosByte Gold/ Kaufe NosByte Gold
03/01/2021 - Nostale Trading - 4 Replies
Hey, und zwar bin ich auf der Suche nach NosByte Gold. Zahlen würde ich dann via PayPal oder Banküberweisung. Der Kurs sollte 1€:2,5kkk sein. Der Kauf wird zur Sicherheit auf EPVP abgeschlossen, damit es zu keinem Scamm kommt. Für alles andere könnt ihr mir gerne auf mein Discord schreiben: Maywire#1755. Scammer brauchen es garnicht zu versuchen.
[Buying] Buying NosByte Gold/ Kaufe NosByte Gold
02/08/2021 - Nostale Trading - 0 Replies
Hey, und zwar bin ich auf der Suche nach NosByte Gold. Zahlen würde ich dann via PayPal oder Banküberweisung. Der Kurs sollte 1€:2,5kkk sein. Der Kauf wird zur Sicherheit auf EPVP abgeschlossen, damit es zu keinem Scamm kommt. Für alles andere könnt ihr mir gerne auf mein Discord schreiben: Cactuss#1755. Scammer brauchen es garnicht zu versuchen.
[Selling] WTS NOSBYTE ACC
08/31/2020 - Nostale Trading - 0 Replies
As said in title, I'm selling a boggi c60 with some eq's + 2kkk+ in bank, pm me for more infos. Discord: Ozyalp#9999 :pimp:
[Selling] WTS NOSBYTE ACC + GOLD
06/21/2020 - Nostale Trading - 0 Replies
As said in title, i'm selling boggi c60 and c30 mage. For more info add me discord : mukoh#4197. I'm also selling much gold via paypal only, safe.



All times are GMT +2. The time now is 05:35.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.