[Buying] Buying NosByte Gold/ Kaufe NosByte Gold 03/01/2021 - Nostale Trading - 4 Replies Hey,
und zwar bin ich auf der Suche nach NosByte Gold. Zahlen würde ich dann via PayPal oder Banküberweisung.
Der Kurs sollte 1€:2,5kkk sein.
Der Kauf wird zur Sicherheit auf EPVP abgeschlossen, damit es zu keinem Scamm kommt. Für alles andere könnt ihr mir gerne auf mein Discord schreiben: Maywire#1755.
Scammer brauchen es garnicht zu versuchen.
[Buying] Buying NosByte Gold/ Kaufe NosByte Gold 02/08/2021 - Nostale Trading - 0 Replies Hey,
und zwar bin ich auf der Suche nach NosByte Gold. Zahlen würde ich dann via PayPal oder Banküberweisung.
Der Kurs sollte 1€:2,5kkk sein.
Der Kauf wird zur Sicherheit auf EPVP abgeschlossen, damit es zu keinem Scamm kommt. Für alles andere könnt ihr mir gerne auf mein Discord schreiben: Cactuss#1755.
Scammer brauchen es garnicht zu versuchen.
WTB/Kaufe Archer Account NosByte 05/12/2020 - Nostale Trading - 2 Replies Hey I‘m looking for an account on NosByte. It must be an Archer with at least c45 lvl.
Pls dm me here or on Discord Albin_1#4569
[Buying] WTB NOSBYTE GOLD AND ARCHER ACC C60 05/10/2020 - Nostale Trading - 0 Replies I want to buy a Nosbyte Archer C60 and Nosbyte gold add me on discord Kxllua#0512
[Selling] WTS NosByte Archer 99+34 Archer 04/02/2020 - Nostale Trading - 1 Replies Selling a level 99+34 Archer account on Nosbyte.
MOST of the info you need is already in the image provided.
Level: 99+34
SP: AA 99+12 (with onyx wings)
Outfits: Fairy set, Fire devil costume, Steampunk clockwork bow and many more
Important note: Has a (limited) Zephyr wing, an otter Pet, and 167 mil/kk gold.
Makes a good starter or buff account.