Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Nostale Trading
You last visited: Today at 23:50

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Mage LvL 80 Server 1

Discussion on Mage LvL 80 Server 1 within the Nostale Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2015
Posts: 36
Received Thanks: 0
Mage LvL 80 Server 1

Hey, verkaufe einen Acc mit nem Mage Level 80. Ruf ist Blauer Leiter. Items gibt es fast keine, jedoch befinden sich dem Account mit 315.000 Gold auch noch eine Holy und RedMage SP. Der Red ist 31+1 und der Holy Job 87+0.
Ich verkaufe über zB Paypal oder Überweisung etc.

Bei Interesse schreibt mir einfach eine PN. Auf meinem Profil verkaufe ich auch einen weiteren Acc mit einem Imba Swordi LvL 85 + einem 85er Bogi (leer)

Mfg
mrniceguy701 is offline  
Old 04/03/2016, 13:59   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2015
Posts: 36
Received Thanks: 0
Pushn
mrniceguy701 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Suche 90er Bogi/Swordi/Mage auf Server 2, gebe Server 2 Gold. :)
10/06/2012 - Nostale Trading - 0 Replies
Ja, wie topic sagt, suche ich einen 90er Charakter auf Server 2. Ruf wäre mir lieb wenn er über blauen nos wäre, zahle mit Nostale Gold auf Server 2. :) Bitte melden wenn ihr was passendes habt :) Skype: steffany.meier27 Oder eben im Thread.:D
Top Elyos Gladi // Top Asmo Mage // Asmo Mage neuer server Vehalla 55!
07/26/2012 - Aion Trading - 6 Replies
Hallo zusammen, Aus zeitlichen gründen und mangel an lust möchte ich gerne einenen TOP account, mit einem Eloys Gladi, einem Asmo Mage und noch einem mage auf einem der neuen Server (Vehalla) verkaufen. Charaktere befinden sich alle auf EINEM Account! Elyos Gladi: Server: EU (GER-Alter Server) 64 Platin Meds. Eternal Flügel. 350k ap aktuell.
Suche Server 2 [Swordi75+] Gebe Server 2 [Mage 84]
10/19/2011 - Nostale Trading - 0 Replies
Hallo ich vk hir meinen Mage auf server 2 . Biete: Server:2 Klasse:Mage lv:84 Job:80 Sp`s:Holy99+9(Mall Flügel),Red+0,jajamaru+0 Waffe: antik+5 Rüssi:+2
mage/cleric or Mage/warlock or maybe Mage/Bard?
04/05/2008 - Silkroad Online - 2 Replies
hi i have a lv 42 nuker and a lv 41 2h Warrior i want to start at the new serer with a mage so what is better mage/cleric, Mage/Warlock or maybe mage/Bard?:confused:
mage/cleric, Mage/Warlock or maybe mage/Bard?
03/27/2008 - Silkroad Online - 6 Replies
hi i have a lv 42 nuker and a lv 41 2h Warrior i want to start at the new serer with a mage so what is better mage/cleric, Mage/Warlock or maybe mage/Bard?:confused:



All times are GMT +2. The time now is 23:50.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.