Meiner Meinung nach sind deine 49 Thanks auch eine fälschung.
lol nein ^^ ich hab den hack auf einer anderen seite gefunden und hab diesen hier nicht bei elitepvpers gesehn und deswegen hab ich den hier veröffentlicht
lol nein ^^ ich hab den hack auf einer anderen seite gefunden und hab diesen hier nicht bei elitepvpers gesehn und deswegen hab ich den hier veröffentlicht
This is my hack, why should people give "thanks" for you?
Care to share how is "your" hack working? Like how do you use aobscan, what is GetAsyncKeyState, how do you define SHIFT key, what is fld, fstp, dd, registersymbol, alloc and other instructions in the script? I would appreciate if you would post it and comment every line so we can see that you at least understand what is "your" script doing. (As far as I can remember, this script was made by me and not you but I am curious if you at least know what did you steal.)
Please comment every line and explain how is "your" (means MY) hack working.
[Tutorial] Need for Speed World Speedhack 10/23/2011 - Need for Speed World - 32 Replies Hi,
ich zeige euch hier wir ihr in Need for Speed World garantiert IMMER erster werdet. :D
Alles was ihr braucht ist Cheat Engine.
Download
1.
Geht ins Spiel und schalltet in den Optionen den Fenstermodus ein.
2.
[14.10.2010]Need for Speed World SpeedHack credits www.********************** 10/25/2010 - Need for Speed World - 41 Replies SpeedGear 7.1 Credits UnlimitedForum
2. Ingame gehen
3. Speedgear Starten
NFS WORLD: SPEEDHACK FOR ALL VERSION (100% WORK) 10/15/2010 - General Gaming Discussion - 13 Replies SPEEDHACK für FAST ALLE SPIELE UND für FAST ALLE VERSIONEN 99,9% (NO FAKE)
Anleitung:
1)Hack mit Administrator öffnen instalieren auf Countinue clicken.
2)spiel starten,welt betreten
3)hack mit Administrator öffnen,oben bei Target irgendein spiel auswählen speed auf 1500-3000 stellen(ich speede immer mit 2000 ist besser)und schon könnt ihr speeden FERTIG. VIEL SPAß !!!
Link: SPEEDHACK FOR ALL GAMES.zip ... at ul.to - Free File Hosting, Free Image Hosting, Free Music Hosting, Free...
Selling NFS World Speedhack method and Level adress 08/08/2010 - Trading - 1 Replies I'm selling the speedhack method,how it's done and how it really works and the level adress,which can help you enter any race you want in the game,also i will give you some safety tips.
If you are interested PM me and i will give you more infos.
Payments: Paypal