Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Off-Topics > Music
You last visited: Today at 02:11

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Sam Broadcaster? SimpleCast

Discussion on Sam Broadcaster? SimpleCast within the Music forum part of the Off-Topics category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2010
Posts: 2,582
Received Thanks: 183
Sam Broadcaster? SimpleCast

Hey,
ich suche schon seid gestern Sam Broadcaster..
Aber Version 2...
Da Version 3 und 4 irgendswie voll komisch sind, ich benutze ja für ein Radio ein Shoutcast Server aber dafür habe ich ja keine MySQL oder SQL Daten..

Falls es Sam Broadcaster Version 2 nirgendswo mehr gibt..
Habe ich mir schonmal SimpleCast gedownloadet aber da weiß ich garnicht wo die Musik hinsoll die gestreamt werden soll

Lg Dustin
Dustin22 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Wir suchen Broadcaster / We're looking for broadcasters
06/05/2010 - Main - 17 Replies
For english version scroll down please. Hallo ElitePvPers-Community, wie viele von euch bereits wissen gibt es aktuell das paysafecard-Gewinnspiel unter anderem mit unserem YouTube-Channel. Dieser ist momentan ein wenig leer und das wollen wir ändern :) Wir suchen interessierte Broadcaster die in der Lage sind Videos / Filme aufzunehmen (z.B. Fraps / Camtasia etc. - Du musst die Software besitzen, wir stellen diese nicht zur Verfügung) und mit uns zusammen arbeiten wollen.



All times are GMT +2. The time now is 02:11.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.