Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Off-Topics > Music
You last visited: Today at 18:22

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

House/ RnB & Techno

Discussion on House/ RnB & Techno within the Music forum part of the Off-Topics category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 265
Received Thanks: 50
Smile House/ RnB & Techno

Hey Leute. Ich sitze schon seit ca 8 Monaten an meinem Pc. Ich versuche seit einiger Zeit eigne Beats zu machen. Ich habe mal hier ein kleines Tape. Ich würde euch mal Frage was ihr davon denkt.

Bei euch findet man wenigstens welche die rum haten wenn es angebracht ist.
xRedBullx95 is offline  
Old 01/05/2013, 18:24   #2

Seekin's Avatar

elite*gold: 266
Received Thanks: 15,397
Bitte nutze diesen Sammelthread, um deine eigene Musik zu publizieren:
Seekin is offline  
Thanks
1 User
Reply

Similar Threads Similar Threads
Was kannst du Tanzen (Techno-House)
02/22/2012 - Off Topic - 19 Replies
Wollte einfach mal wissen! Also ich mach Jumpstyle und Melb. Shuffle! mfg
Suche Techno/House Musik
11/05/2011 - Music - 2 Replies
Hi leute, wie in der Überschrift schon geschrieben suche ich Techno und House Musik und zwar in einem Album oder ähnlichem (längere Mixe gehen auch). Ich finde immer wieder Lieder auf Youtube die mir gefallen aber ich habe keine Lust jedes einzeln runterzuladen. (von Youtube). Hoffe das ist richtig hier, habe keinen Sammelthread gefunden, da "Der Liedersuch-Thread" ja etwas anderes beinhaltet.
Techno // Dance // House// Musik
08/29/2010 - Music - 1 Replies
Hab mal n' paar gute Techno // Dance // House // Lieder gepostet ;D Viel spaß und bei gefallen poste ich auch noch mehr :) Manian - Loco YouTube - Manian - Loco (Video Edit) (Future Trance 53) Rob & Chris Wahnsinn YouTube - Rob & Chris - Wahnsinn (Rob & Chris Jump Mix)
Techno Party House Trance
04/05/2010 - Music - 4 Replies
Techno Party House Trance This is going to be one huge list of everyones favorite Techno , Party, House , and Trance Music. Post and lets make a huge list. Post favorites post links , youtube, project playlists , anything. I listen to a lot of techno music as it is one of my drives for programming and just to get going in the morning. So come on guys lets just make a huge list of favorites! List: Basshunter - Dota Basshunter - Anna Botten SMF - Hahaha Showtech - Colors of the harder...

All times are GMT +1. The time now is 18:23.