Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Minecraft
You last visited: Today at 21:14

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Minecraft Beta is coming!

Reply

Old   #1

elite*gold: 4
Received Thanks: 184
Minecraft Beta is coming!

Minecraft Beta: December 20, 2010

The next epoch is upon us! The skies are trembling, pigs are growing wings, and the nether is turning awfully cold, as Minecraft slowly crawls out of Alpha..

Minecraft will reach Beta status on December 20th, 2010.

With Beta comes a larger focus on polish and content, and we’ll start early on with adding proper modding support with a stable API, and we’d love all input we can get on this from the modders out there. We’ll also add some kind of non-intrusive narrative to the game to help drive the game experience early on, and to provide some kind of late game goal. There will be a bigger focus on testing and stability as well, with more time between updates.

When the game enters beta, the price will rise to 14.95 Euro.

We will also change the license to remove the line that promises all future versions of the game for free. Please note that this change only affects people who buy the game after December 20, so if you got the game for during alpha, you will still get all future updates for free, despite this change. A promise is a promise.
Buying the game during beta will include all updates up until release, of course, and bug patches will be free.

Soon, you will be able to buy gift codes for Minecraft, perfectly timed for the holidays! Even better, if you buy those before December 20, accounts created from these codes will count as alpha accounts, and will receive all future updates for free.

And the next game update (with server-side inventory) is coming next week, before Beta

Merry holidays happy!

Minecraft Beta: December 20, 2010 : The Word of Notch

.shaco is offline  
Thanks
2 Users
Old 12/12/2010, 01:15   #2

elite*gold: 31
Received Thanks: 249
cool
find ich gut das da mal ein update kommt!
mal schaun mit was notch uns überrascht

mfg Greengoblinlars

Radio² is offline  
Old 12/12/2010, 01:40   #3

elite*gold: 325
Received Thanks: 8,694
Wow!
the best is:

Quote:
Originally Posted by The Word of Notch
Please note that this change only affects people who buy the game after December 20, so if you got the game for during alpha, you will still get all future updates for free, despite this change. A promise is a promise.
Disco Teka is offline  
Old 12/12/2010, 12:10   #4

elite*gold: 31
Received Thanks: 249
find ich auch also nix doppelt kaufen und am ende 15€ sparen

mfg Greengoblinlars

Radio² is offline  
Old 12/12/2010, 12:12   #5

elite*gold: 0
Received Thanks: 37
Quote:
Originally Posted by greengoblinlars View Post
find ich auch also nix doppelt kaufen und am ende 15€ sparen

mfg Greengoblinlars
5€ sparen.^^
Roias is offline  
Thanks
1 User
Old 12/12/2010, 12:14   #6

elite*gold: 1
The Black Market: 144/0/0
Received Thanks: 3,376
Ich habs irgendwie geahnt dass es in die Beta geht noch dieses Jahr.
Sanman. is offline  
Old 12/12/2010, 20:05   #7

Received Thanks: 242
Übersetzung

Die nächste Epoche eröffnet sich uns! Der Himmel ist am Zittern, Schweine bekommen Flügel und der Nether wird langsam richtig kalt, als Mincraft langsam aus der Alpha herauskriecht..

Minecraft wird den Beta Status am 20. Dezember 2010 erreichen!

Mit der Beta wird stärker auf den Inhalt und die Politur geachtet. Wir werden schon früh mit der Unterstützung von Mods beginnen mit einer stabilen API und freuen uns über alle Einreichungen, die von Moddern kommen. Außerdem werden wir ein nicht so aufdringliches Tutorial einbauen, dass eine Art Ziel gegen Ende haben wird. Die Updates werden besser auf ihre Stabilität überprüft und es wird eine längere Zeit zwischen den Updates vergehen.

Wenn das Spiel in der Beta-Phase ist, dann wird es 14,95€ kosten!

Wir werden außerdem auch die Lizenz entfernen, dass alle Updates kostenlos sind. Beachte, dass es nur die Spieler betrifft, die nach dem 20. Dezember das Spiel kaufen. Also wenn du das Spiel noch kaufst, während es Alpha ist, dann werden auch alle zukünftigen Updates kostenlos sein. Nutze diese Chance! Ein Versprechen ist ein Versprechen.
Der Kauf während der Beta-Phase beinhaltet natürlich alle Updates bis zum Release und Bug-Patches werden auch kostenlos sein.

Bald werden Sie in der Lage sein Geschenk-Codes für Minecraft zu kaufen, perfekt für die Ferien! Noch besser: Wenn sie das vor dem 20. Dezember tun, dann werden die Accounts, die von diesem Coder stammen, als Alpha-Konten bewertet.

Das nächste Update kommt nächste Woche, noch vor der Beta.

Frohe Feiertage!
'Freddy is offline  
Thanks
1 User
Old 12/12/2010, 20:29   #8

Received Thanks: 59
Wen ich das richtig verstehe kann jemand der schohn son acc hat viele ALPHA KONTEN MACHNE UND dan verschenken? O,o
.Dewey is offline  
Old 12/12/2010, 20:39   #9

elite*gold: 1
Received Thanks: 545
Sehr nice

Spiele das game seit einigen Tagen gar nicht mehr, aber mit der Beta werde ich mal wieder spielen
Ҡanoȥ is offline  
Thanks
1 User
Old 12/12/2010, 20:49   #10

elite*gold: 8
Received Thanks: 1,470
Man muss sich diese Geschenkkarten in der Alpha kaufen, behalten bis Beta anfängt und dann eben teurer als Alpha aber bisschen billiger als Beta verkaufen ..-> WIN
Escalon is offline  
Old 12/12/2010, 22:09   #11

Received Thanks: 9
hab ich es mir noch rechzeitig gekauft ;D
Maicore is offline  
Old 12/12/2010, 22:33   #12

Received Thanks: 38
wen ich das spiel jz in der beta kaufe muss ich jedes update bezahlen?
[FAN]Minecraft is offline  
Old 12/12/2010, 23:43   #13

Received Thanks: 20
Ich glaube man muss dann für jede Erweiterung/Updates zahlen also wenn man das nach dem 20 Dezember kauft.

Mfg Alucreed
Alucreed is offline  
Old 12/13/2010, 06:31   #14

elite*gold: 35
Received Thanks: 443
Quote:
Originally Posted by Alucreed View Post
Ich glaube man muss dann für jede Erweiterung/Updates zahlen also wenn man das nach dem 20 Dezember kauft.

Mfg Alucreed
Falsch!

Wer einmal kauft, kauft alle Updates dazu!

Siehe dazu Notch´s Twitter +

MfG HdCoders
HdCoders is offline  
Old 12/13/2010, 06:41   #15

Received Thanks: 20
oder so =)

Mfg Alucreed

Alucreed is offline  
Reply

« alphamode 2 player Server mit cracked Version | [AN ALLE CODER]Tag Mod »