Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 15:05

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Bukkit / Java Development Service

Discussion on Bukkit / Java Development Service within the Minecraft Trading forum part of the Other Online Games Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 52
Join Date: Nov 2008
Posts: 773
Received Thanks: 432
Bukkit / Java Development Service


Heyho liebe Bukkit-Serverbesitzer!
Ihr sucht maßgeschneiderte Plugins, welche genau euren Bedürfnissen entsprechen?
Dann seid ihr bei mir an der richtigen Adresse! Ich habe viel Erfahrung im Bereich Java / Bukkit und kann so ziemlich alles als Plugin umsetzen, was sich auch umsetzen lässt.

Bevorzugter Bezahlungsweg: PayPal, Banküberweisung

Interesse geweckt?
Kontaktiere mich unter folgender Skypeaddy: maino97
iMaino is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Minecraft/Java Development Service
09/20/2012 - Minecraft Trading - 7 Replies
Hallo Community ich habe langjährige Erfahrung in JAVA und im Programmieren von Minecraft Plugins. Habe fasst alle Plugins für den Minecraftserver von Germanbukkit "s.diacraft.net" geschrieben. War bisher sehr erfolgreich was das angeht, und bin für jeden Wunsch offen. Alle Plugins/Mods sind von Hand geschrieben. Um euch dabei noch etwas Sicherheit mehr zu geben, könnt Ihr mir auch gerne, bei der Entwicklung eurer Plugins über Teamviewer zuschauen. Also, bei Interesse, schreibt mir...
Server Development Help [Request Java help] and Base Shop Deutsch/English
04/17/2012 - Runescape Private Server - 1 Replies
German: Hallo Elitepvpers! Mir ist aufgefallen das hier einige Hilfe mit dem programmieren oder dem entwickeln von einem RuneScape Server benötigen. Ich seit einigen Jahren mit dem Programmieren von RuneScape beschäftigt und kann eigentlich fast alles. Schreibt mir hier oder per PN wobei ihr hilfe benötigt oder kontaktiert mich in Skype oder schreibt mir eine E-mail.
Java in server development
03/31/2010 - CO2 Private Server - 34 Replies
Why? It seems that a select few have a contingency to hold Java code in contempt. To keep this topic in alignment with this forum, please answer my question with regards to a CO2 PServer. I would like to hear anyone's thoughts or ideas either way about this.
[JaveQ]: Open-source java emulator development.
02/18/2010 - SRO PServer Guides & Releases - 124 Replies
JaveQ Introduction This will be the open-source development thread of JaveQ. Most of you saw my closed-source development also in this section. After getting tons of request about how I did everything, I decided to stop my closed-source project and make a proper source for a community to work on. It will be accessable for everyone, and also everyone can report bugs. The private server will be written in Java, using Apache MINA for the networking. I'm using java because I'm the most...



All times are GMT +2. The time now is 15:05.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.