Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Minecraft > Minecraft Server Advertising
You last visited: Today at 13:39

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

MK-Freaks Public Minecraft Server

Discussion on MK-Freaks Public Minecraft Server within the Minecraft Server Advertising forum part of the Minecraft category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
MK-Freaks Public Minecraft Server

HI @ ALL

Wir haben einen kleinen 20 SLOT Gameserver ohne Whitelist mit ein paar Stammspielern die auf der suche nach netten Mitspielern sind.

Der Server ist relativ frisch um genau zu sein 2 Wochen Online aber wir haben uns schon was schönes aufgebaut.

Bukkit ist installiert mit vielen Plugins wie z.B. Jobs, Iconomy, PlayerStatusSigns, Forum, CustomBlockRestriction usw.

Würden uns über einen Besuch von euch freuen

Server ist 24/7 h Online und kein Heimrechner oder sowas

IP = 46.4.244.22:25570

TeamSpeak3 : 80.190.204.164:7300

Boxter2003 is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
24/7 Minecraft Server (Bukkit) (Anti-Grief) Public Server!
04/30/2011 - Minecraft Server Advertising - 5 Replies
Exetel Gaming Network Minecraft Server Description: This is an amazing server that is user very user friendly with a large and friendly community and can have /32 users online at once. The server is 24/7 and has a lot of plugins like towny allowing players to create towns /homes and have protected homes to prevent griefing or mobs entering. There are very helpful Admins and Moderators online to help and guide through any troubles. Server IP: 220.233.0.131 The Wilderness:This is where...
FOR ALL RNB FREAKS / FÜR ALLE RNB FREAKS
06/17/2010 - Music - 1 Replies
Here is a song wich is underground i think ;) i hear it in this RNB 2010 best of mix can some1 say pls how the Title is ? from 0:05-1:00 Hey leute kann mir wer von euch sagen wie das erste Lied heist von 0:05 bis 1:00 YouTube - ? Best Of RnB EVER ? 2010
Polen Freaks auf meinem Server
04/30/2010 - Metin2 Private Server - 24 Replies
Hi Com. Ich Leite Derzeit ein Sehr guten Homeroot server. Leider habe ich gerade Mit Polen zu kämpfen die ich nicht bei mir haben möchte. Ich bin kein Rassisst, denn meine Gedenken sind diese:
[Vorschlag] an alle P - Server Freaks!
07/11/2009 - Metin2 Private Server - 294 Replies
Nabend die Damen und Herren, Ich bin im Besitzt einiger Serverfiles, leider doch noch nicht komplett vollständig. Ich wollte ein Abkommen mit Elitepvpers Treffen was auch eingehalten wird. Geld wie es ein andere Threadersteller machte brauchen wir dafür nicht. Wir müssen nur unser Gehirn einsetzten, rest passt schon. Erstmal im vorraus :

All times are GMT +1. The time now is 13:41.