Version: 1.0
At first, the idea is from pointed out .
==Features:==
If a zombie, spider, cavespider, slime, enderman or silverfish hits a player,
he'll get to a %-Chance, which you can configure, to get the following condition:
==Planned features==
Place the Infected.jar in plugins folder. Have Fun!
==Requirements==
You need the MC 1.2.3 Dev-Build
No support for older versions.
At first, the idea is from pointed out .
==Features:==
If a zombie, spider, cavespider, slime, enderman or silverfish hits a player,
he'll get to a %-Chance, which you can configure, to get the following condition:
- Confusion
- Hunger
- Slowness
- Blindness
==Planned features==
- Commands
- infected.god: You'll not be affected of the conditions
Place the Infected.jar in plugins folder. Have Fun!
==Requirements==
You need the MC 1.2.3 Dev-Build
No support for older versions.
GER
Version: 1.0
Zu allererst, die Idee ist von und kann gefunden werden..
==Features:==
Wenn ein zombie, eine spider, eine cavespider, ein slime, ein enderman oder ein silverfish einen Spieler attackiert,
dann bekommt zu einer %-Chance, die man in der config einstellen kann, einen der Folgenden zustände:
==Planned features==
Platziere die Infected.jar im plugins Ordner. Have Fun!
==Requirements==
Du brauchst das MC 1.2.3 Dev-Build
No support for older versions.
Zu allererst, die Idee ist von und kann gefunden werden..
==Features:==
Wenn ein zombie, eine spider, eine cavespider, ein slime, ein enderman oder ein silverfish einen Spieler attackiert,
dann bekommt zu einer %-Chance, die man in der config einstellen kann, einen der Folgenden zustände:
- Confusion
- Hunger
- Slowness
- Blindness
==Planned features==
- Commands
- infected.god: Man ist immun gegen die Zustände
Platziere die Infected.jar im plugins Ordner. Have Fun!
==Requirements==
Du brauchst das MC 1.2.3 Dev-Build
No support for older versions.