Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Middleman
You last visited: Today at 16:40

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Suche Middleman! (Guild wars)

Discussion on Suche Middleman! (Guild wars) within the Middleman forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
Hayanh's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2009
Posts: 3,808
Received Thanks: 2,513
Suche Middleman! (Guild wars)

Ich suche einen Middleman für Guild wars.

Bedingungen:

-Sollte viele Posts haben
-mindestens 15 Itrader
-Telefonverifiziert und das übliche halt.

Trade:

Guild wars Account (ungebunden) gegen 25€ Paysafecard
Hayanh is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Middleman Service]Guild Wars
04/01/2011 - Middleman - 17 Replies
German Hallöchen, ich biete euch hier meinen Treuhand Service in GuildWars an. Das ganze ist absolut sicher und ich bin vertrauenswürdig(siehe meine Bewertungen) Das ganze läuft ganz grob so ab, dass ihr mir beispielsweise das e*gold gebt das euer Tauschpartner erhalten soll und ingame erhalte ich die Gegenstände die der andere bekommen soll. Stimmt die Menge e*gold mit den ausgemachten Items überein überweise ich das e*gold und gebe ingame die Items weiter! (Das ganze lässt sich...
[Middleman] Guild Wars
10/12/2010 - Middleman - 3 Replies
Guild Wars Ich biete hier meine Dienste als Middleman für Guild Wars an. Für folgende Güter stehe ich zur Verfügung: Guild-Wars-Keys Guild-Wars-Accounts Guild-Wars-Items
[Request] Middleman Guild Wars
09/16/2010 - Middleman - 3 Replies
Hey, Suche einen Middleman für Guild Wars, am besten jetzt gleich. Geht um einen Accountverkauf, bitte nur trusted Leute melden danke. English: Im looking for a Middleman for Guild Wars, I want to sell an Account, if possible this evening. Please only trusted Members. Thanks in advance.



All times are GMT +2. The time now is 16:40.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.